Deel 1 heb ik uitgespeeld, dus ik ben heel blij dat deel 2 nu uit is! Kan ik mijn verslaving weer voortzetten
Enig idee wanneer ie uitkomt? Deel 2 gisteren uitgespeeld haha.. In het engels nog wel.. Vind m leuer dan deel 1 hoewel die ook super was haha.. vrijdagavond het spel gekregen dus veel gepuzzeld dit weekend haha...
Hij moet NU hier uitkomen haha.. baal er altijd van als ik m heb uitgespeeld haha.. afgelopen zaterdag ook een wii aangeschaft dus zonder spelletjes zitten kom ik niet, maarja op bed vlak voor het slapen zo'n breinbreker is altijd wel ff lekker
Wat een verslavend spel is het he. Wij zitten elkaar in de avond echt aan te kijken van "wie mag er ds-en" Ik vind het wel jammer dat deel 1 er niet in het nederlands is. Of weten jullie toevallig of hij er wel is ?
nee helaas niet, die is er alleen in het japans en engels. Ik heb deel 1 ook uitgespeeld en moet zeggen dat als je er eenmaal mee bezig bent je er op een gegeven moment wel aan went. Moet wel eerlijk zeggen dat ik bij deel 1 wel eens gebruik heb gemaakt van de antwoorden site. Bij deel 2 maar 1 keer
Conny bedankt dan hoef ik ook niet meer verder te zoeken. De engelse versie gaat me niet lukken. Ik ben namelijk erg slecht in mijn engels.
Jammer dat ie niet in het Nederlands is.. mijn engels is niet goed genoeg om een spel mee te kunnen spelen..
Ik heb hem uitgespeeld nou ja tot zover dan.. ik heb 115 puzzels opgelost geloof ik, en ik moet nu nog de rest van de 138 oplossen.. ik moet nog thee weg geven en ik moet nog foto;s maken.. ach leuk