Hallo meiden, ben momenteel met het spel bezig op de DS. Ik kom alleen niet verder. Ik ben al in het kasteel van Miss Dahlia en moet nu puzzel 9 oplossen. Het zijn een aantal lucifers in de vorm van een hond. De hond heeft een aanrijding gehad en je moet 2 van de lucifers zo neerleggen dat het eruit ziet dat de hond niet meer kan lopen. Het gaat om de 2 middelste lucifers. Ik weet niet hoe ik die dingen goed moet neerleggen. Please Help!
hehe sta nog steeds bij brug na puzzel 1... vond het veel te langdradig met die uitleg steeds.. en ben nog niet zon techneut dat ik weet hoe ik dat kan omzeilen
Ik weet niet of pauly het goed vind, dan moet je het maar ff aangeven hoor, maar ik zou graag willen weten of er niet van deze puzzels zijn die je online kan spelen. 'Vroegah' had je geloof ik zo'n puzzel van een (rode?) kamer of i.d. Is zoiets er nog?
Spui de antwoorden maar hoor! @limmeke....je moet stukje A kiezen bij de brug Het is idd een heel leuk spel zeg
@Daan78: Bedoel je zoiets? http://www.albartus.com/motas/ Hier is een heel topic over geweest een tijd terug, misschien dat er daar nog meer in staan?
Wow thanx, zie alleen dat er quicktime moet worden geinstalleerd, even mannenetje lief aankijken of het mag (die heeft namelijk een hekel aan dat soort programma's hihi)
Met deze ben je wel even bezig, maar hij is erg leuk... Er staan er trouwens nog een paar op die pagina zag ik net... Ben ze aan het proberen... En quiktime kan verder geen kwaad, hoor... Dat heb je alleen nodig voor dit soort spellen...
ik heb ook dit ds spel! ben helemaal fan ervan nu! houden we dit topic open voor meer mensen die vast lopen? (ik ook, maar weet zo gauw niet welk nummer het is, tis iig de puzzel met de stok kaarten en de 2 stapels..)
Oh, vind het ook een super spel. Wel pittig soms. Je hebt op een gegeven moment die opdracht met die 3 wolven en kippen die je moet overkrijgen over de rivier. mijn god, daar ben ik wel 3 dagen mee bezig geweest! ha ha
oooh dat klinkt als n erg leuk spel! Ben mn sudoku wel n beetje zat ondertussen (ben ik al meer als 4 maanden aan t spelen....was n tikkie verslaaft ) En was al aan t bedenken wat ik dan nu moest. DS is handig als je een kindje hebt wat savonds 4 uur lang clusterd
Wilma, het is echt een aanrader hoor! het is rustig op de zaak en ik ben mijn DS vergeten...had wel willen spelen vandaag
Volgens mij wel. Is dat met de vraag hoe oud ze allebei zijn? Geweldig spel trouwens, ben ook helemaal verslaafd!
Vraagje: ik speel prof. Layton via de DSTT op m'n DSL, maar kan het kloppen dat er (nog) geen nederlandstalige versie van is? Of als die er wél is, weet iemand waar ik die rom kan downloaden? Alvast bedankt! Liefs Esther
Ik heb de DS versie en die is in het engels. Nog eentje die ik niet opgelost krijg, die pot met die 2 bacteriën in die je vind aan de poort van het park. Iemand daar de oplossing van?