Hallo, Aangezien ik nu ziek thuis zit, heb ik de tijd om wat dingen terug te kijken op uitzending gemist, maar op deze laptop doet die pagina het niet. Als ik hem open vraagt ie om cookies die niet actief zijn of zo. Nou hebben mijn man en ik werkelijk al alles geprobeerd, maar wat we ook doen, we krijgen de site niet aan de praat. Het ligt echt aan deze laptop, want op de andere laptop doet de site het wel, maar die heeft mijn man nodig op zijn werk. Zijn er mensen met een briljante ingeving die wij nog niet hebben gehad, waardoor ik hier ook van programma's kan genieten. Onderstaande krijg ik te zien als ik uitzendinggemist.nl intik. Cookies benodigd Om uitzendingen te kunnen bekijken via Uitzending Gemist moeten er cookies kunnen worden geplaatst. In uw huidige instellingen staan deze echter uitgeschakeld. De cookies worden gebruikt om te herkennen wat uw voorkeursinstellingen zijn (QuickTime of Windows, smalband of breedband), zodat we er niet elke keer naar hoeven te vragen. U kunt de instellingen wijzigen via het menu van uw browser: Internet Explorer: Ga via het menu achtereenvolgens naar Extra, Internet-opties, tabblad Privacy, Websites, voeg het adres http://www.uitzendinggemist.nl toe, klik op Toestaan en klik op OK. Firefox: Ga via het menu achtereenvolgens naar Extra, Opties, tabblad Privacy, klik op Uitzonderingen, voeg het adres http://www.uitzendinggemist.nl toe, klik op Toestaan en klik op OK.
Extra, Internet-opties, tabblad Privacy Het schuifbalkje op normaal zetten indien het niet zo staat wil vaak helpen.
dat probleem heb ik ook als ik uitzendinggemist met internet explorer bezoek. met firefox gaat het wel goed.. ik snap het ook niet
Nou de rest doet het gelukkgi wel en hij is van mijn man zijn werk, dus weggooien mag ook niet zomaar. Mijn man heeft 2 laptops van zijn werk. Zeg ik even voordat er verwarring ontstaat.
Yeah een medestander gevonden, jippie. Hier staat alleen geen firefox op, misschien dat er dan maar op installeren.
Dat is wel apart! Je hebt het met firefox ook? Dan ligt het probleem duidelijk niet in internet explorer. Ik werk bij een IT bedrijf dus zal ik het morgen eens vragen op mijn werk. Ik laat het je weten als ik iets weet.