Haha helemaal prima dus..! Dan doen we 'm lekker in het engels....... En dan een puzzelvraagje: Die met die lucifers met als uitleg dat iedereen het in huis heeft en dat het naar gelang de grootte van het huishouden (langzaamaan) opraakt, ik neem aan dat de oplossing FOOD (in letters dus) moet zijn maar ik krijg het echt niet voor elkaar! Wie wel? Liefs Esther
Hoe moet ik puzzel 110 doen? ik weet dat ik die lucifer van de middelste box (achterkant) moet verplaatsen maar waar naartoe? ik ziet het even nie meer?!?!
Ik heb 'm uitgespeeld............. Van de 120 puzzles ben ik er 7 misgelopen en 5 wilden echt niet lukken.. Niet slecht, toch? Het is natuurlijk het doel om het spel helemaal uit te spelen, maar ik vind het gewoon niet leuk dat het afgelopen is! Liefs
Hey leuk zeg....ik ben nu zeg maar op de helft! het is echt een super spel! Hoop dat er ooit een 2e deel uitkomt!
Ik was door dit forum toch wel nieuwsgierig geworden naar dit spel, dus wou m hebben. Kan ik m toch nergens vinden?
Ik ook niet inderdaad. Hij staat wel overal in de folder maar in de winkel hadden ze hem nog nergens. Op internet hebben ze hem wel in een paar webshops.
Ik heb 'm ook gehaald (nou, ja... ) Wat een superleuk spel zeg! Heb er de eerste keer meteen 2 uur op gespeeld!
Ja inderdaad, maar met een beetje googelen kom je er ook wel een paar tegen waar ze op voorraad zijn. (o.a. Dynabyte zo uit mijn hoofd)