Ja, dat zou maar zo kunnen hoor. Die loopt wel op z'n eind. Gelukkig krijg ik van de week een nieuwe Ik hoop dat het nog een keer gaat lukken, want ik wil m ook spelen!
Ik had het hele spel binnen 5 dagen uit, leuk, maar de puzzels vond ik soms echt veel te makkelijk. Ik moet nu alleen puzzel 135 nog.
Dan moet je je stylus in de inkt dopen, en rekenen hoeveel driehoekjes je ermee kan maken? ik snap eigenlijk niks van de vraag
Met de inkt kun je 4 driehoekjes per keer tekenen. De vraag is met hoeveel keer kun je dus 36 driehoekjes tekenen.
Het lijkt simpel 36/4=9, maar dat is dus niet het antwoord. Als je de kleine driehoek bekijkt zie je 3 driehoekjes met de punt naar boven en een met de punt naar beneden. Tel nu hoeveel driehoekjes met de punt naar boven er in de grote driehoek zitten ... is dat hint genoeg, of moet ik het nog verder uitleggen?
ehm, wat is de vraag? heb het spel wel,mis. heb ik de vraag gehad, maar de titel zegt me zo 123 niks...
Ik heb tot nu toe alleen EEN weekpuzzel niet op kunnen lossen (ja door gewoon net zo lang antwoorden in te vullen tot ik de juiste had) maar verder heb ik ze allemaal en nog ruim 70 hintcoins over, maar die helpen me niet bij puzzel 135 helaas.