hahaha, als je het hele spel uitgespeeld hebt en je hebt alle bonussen gevonden (inrichting hotelkamer en schilderij, enz.) dan unlock je nog 15 nieuwe puzzels. Deze is voor 99 picarats.
Ooooooooohh daarmee was ik nog niet verder gegaan haha........... Nou ja, wie 'm het eerst weet plaatst 'm hier!
Oh je kunt hem wel opzoeken hoor, maar het is gewoon een schuifpuzzel die in minimaal 81x schuiven opgelost kan worden. Ik schuif me een ongeluk, maar heb hem nog niet opgelost.
Ik heb echt alle 120 puzzles gehad, maar hij gaat maar tot puzzel 132! Ik snap er niks van, waarom heb jij een puzzel 135 en ik niet?! Puzzel 132 is overigens wel een schuifpuzzel, en ik ben er inderdaad ook nog niet uit..! Trouwens, heb jij puzzel 111 voor elkaar gekregen?!
Puzzel 25; haal eerst de punten even van hun plek, en kijk dan hoe je die terug moet leggen voor het antwoord! Puzzel 19 is een kwestie van doorbijten, maar denk niet te moeilijk! Liefs
Denk een beetje in de trant van 'Rotterdam die grote stad, met hoeveel letters spelt men dat..?' Is die hint duidelijk genoeg? Liefs Esther
O heel makkelijk eigenlijk hoe moet ik het uit leggen... a staat gelijk aan een cijfer b ook c ook d ook je moet uit vinden welke cijfer bij de letter hoord a was 2 b was 3 c was 6 d was 8