Ik moet nu echt een uitvaartverzekering gaan afsluiten. Heb het steeds uitgesteld, maar heb nu besloten dat ik het zo snel mogelijk ga doen. Ik wil graag een verzekering in geld niet in natura. Waar hebben jullie de verzekering afgesloten?
ik kan op de site van dela niet vinden dat zij ook verzekeringen in kapitaal hebben. Ik zie alleen die naturaverzekeringen..
Wij nergens. Toen Jurre overleed baalden we er eigenlijk wel van, totdat de man bij het crematorium vertelde dat je beter geen verzekering af kon sluiten omdat je veel meer betaalt dan je ooit zult gaan gebruiken. Hier komt er dus geen
Ja ik zorg dat ik dat op de spaarrekening heb staan en daarnaast..... van je verzekering krijg je ook lang niet alles vergoedt. Toen mijn vader overleed, moesten wij het grootste deel ook nog zelf betalen dus bijbetalen moet je altijd.
@bramtim, dat ligt eraan hoe je verzekerd bent. Mijn man, ik en onze dochter, wij hebben alledrie een uitvaart verzekering die 8000 euro uitkeert als wij komen te overlijden. Hiermee kunnen we zelf bepalen wat we hiermee doen. Overigens snap ik best dat je er zelf voor spaart, maar dit is niet altijd handig. Mijn opa had namelijk geen uitvaart verzekering, maar wel genoeg geld op de bank staan. Maar aan dat geld konden ze eerst niet komen toen hij was overleden. Uiteindelijk is dit wel goed gekomen, maar de boel moest eerst voorgeschoten worden. Ook is het fijn als er spaargeld overblijft waar de hypotheek van betaald kan worden, het huis is niet zomaar verkocht. Die van mijn opa staat nu al bijna 3 kwart jaar te koop, en de hypotheek moet gewoon betaald worden elke maand.
dames ik zou eerst eens heel goed gaan kijken wat er vergoed word. ik werk(te) in de uitvaart branche, je moet vaak nog zoveel zelf betalen dat ik er geen heb, mocht ik nu overlijden zal dit ook niet veel gaan kosten en als ik ouder ben dan ga ik er zelf wel voor sparen.
Monuta maar een speciaal pakket via een tussenpersoon omdat mijn man in Turkije wil worden begraven. Zelf heb ik geen uitvaartverzekering