De laatste dagen spring tijdens het forummen telkens mijn scherm naar beneden, naar een advertentie van green choice. Er valt niet meer gewoon te lezen, de tekstletters vergroten en de advertentie blijft maar terug komen. Bij jullie ook? Ligt het aan mijn instellingen van het een of ander?
Bij 'Over Deze Site' is er ook een topic over, dus je bent zeker niet de enige.. Ik zit nooit op ZP via m'n telefoon, maar wat irritant zeg! Er bestaan vast wel AdBlockers voor telefoons en tablets. Misschien helpen die?
Ik word er ook schijtziek van! Ik ben zelf klant bij Greenchoice, maar ik zit eraan te denken om over te stappen als ze mijn forum ervaring blijven verpesten grrrr...
Ik wilde er ook al een topic over openen, zit steeds meer op hetviva forum Hierdoor, word er zo sago van. Elke keer als een nieuwe pagina opent.lekker makkelijk clicks scoren want je drukt er regelmatig per ongeluk op.
Ik heb vanochtend een topic bij beheer geplaatst want ook hier was het zo. Advertenties zijn nu uitgeschakeld en hier is het nu iig beter. http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/633949-reclame-onderwerpen-pagina-schiet-steeds-naartoe.html
Er loopt inderdaad in "over deze site" al een topic over dit probleem. Mochten je dingen opvallen (positief of negatief) dan kan je dat daar aan ons doorgeven. Om het overzichtelijk te houden doen we deze dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl