Ik heb al een aantal dagen dat ik op het forum de tickers niet zie, overal onder de berichtjes staan kruisjes. Ligt het probleem bij het forum of bij ons zelf?
Kan het zijn dat je het vinkje uit hebt staan bij je gebruikersinstellingen? Ga naar Gebruikersinstellingen en dan naar Opties. In het midden van de lijst zie je: Weergaveopties onderwerpen Zichtbare berichtelementen Je hebt de mogelijkheid bepaalde delen in een bericht weer te geven of te verbergen. Dit kan handig zijn voor gebruikers met een inbelverbinding, of voor gebruikers die geen onnodige plaatjes en andere extra's in berichten willen ontvangen. Toon handtekeningen Toon avatars Toon afbeeldingen (inclusief bijlagen en afbeeldingen in -code)[/I] Misschien dat je het vinkje uit hebt staan bij 'Toon handtekeningen'? Groetjes, Josien
Ik denk dat ik het probleem zelf gevonden heb. Wij hadden nog een oude versie van Explorer op de laptop. Nu we een nieuwe versie hebben, zie ik alle tickers weer. Bedankt voor de tips in elk geval!