Hoi allemaal! Ik ben Kim en ik zit in klas 6 van het gymnasium. Volgend jaar hoop ik geneeskunde te gaan studeren in Groningen. Om hierbij toegelaten te worden, helpt het als je een medisch gerelateerd profielwerkstuk te schrijven. Het onderwerp van mijn profielwerkstuk is IVF en IUI, mijn moeder heeft dit 3 jaar geleden ook gehad. Nu zoek ik een aantal (aanstaande) moeders die hun ervaringen omtrent IVF en IUI met mij zouden willen delen. Dit is anoniem, ik zal nooit iemands naam of verhaal bekend maken zonder uitdrukkelijke toestemming. Als jullie de enquête voor mijn profielwerkstuk willen invullen, kan dat via deze link: https://nl.surveymonkey.com/r/H3RS97M Ik hoop dat er iemand is die mij zou willen helpen! Groetjes, Kim
Hoi Kim, wat interessant dat je hierover je profielwerkstuk gaat doen! Ik hoop voor je dat het je helpt met het toegelaten worden voor de opleiding. Ik heb je enquête ingevuld. Mocht je meer informatie willen krijgen over de behandeling die mijn man en ik zullen volgen (ICSI met PGD) neem dan gerust contact op via een PB
Ik heb de enquete ook ingevuld, hopelijk heb je er iets aan! Heel veel succes met het maken van je werkstuk!
Ik heb hem ook ingevuld! Heel veel succes met alles! Je mag mij ook via PB benaderen, zie onderschrift voor ons traject.
Ik heb hem ook ingevuld Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd pb-en Heel veel succes met dit interessante werkstuk
Ik heb deze ook net voor je ingevuld. Ik wens je vooral veel succes met je werkstuk en duim voor een toelating. Je mag me altijd contacteren indien je nog meer info wenst. (ICSI/IVF/PGD) groetjes, Kim
Ingevuld! Heel veel succes met proberen aangenomen te worden straks! En mocht het niet in 1 keer lukken gewoon blijven proberen. Hier nog moeten loten en het tweede jaar gelukt.
Ingevuld. Ben wel benieuwd wat je met deze nogv algemene vragen wilt meten/weten en wat je vraagstelling van je profielwerkstuk is. Als je meer vragen hebt mag je me pb sturen.