Mijn verhaal. Na 1 jaar OI mochten we starten met iui. 2x zwanger geweest maar nog steeds geen kindje. Na mijn laatste miskraam sloegen de hormonen niet aan en moest ik een maandje stoppen. Vandaag op dag 10 follikel van 13mm zonder hormonen. Zegt mijn gyn ineens ja als je cyclus het nu allemaal zelf goed doet dan kunnen we miss even beter stoppen met hormonen en zelfs miss met de iui en het spontaan afwachten. Ben het hier totaal niet mee eens. Want ben bij iui3 en iui2 zwanger geraakt. Daarvoor nooit zwanger geweest. Dus wil nu iig aandringen om dan iui te doen in natuurlijke cyclus. En dan komt nu de vraag.... Wie is er bezig met iui en gebruik je wel of geen hormonen. Hoe zijn de kansen ten op zichte van elkaar. Mijn gyn zegt dat het helemaal niks uit maakt. Maar waarom ben ik dan al 2 jaar aan het spuiten. Als de kansen net zo groot zijn. Ik wil echt niet stoppen met de behandelingen nu had ik ten minste nog het idee dat we kans hebben. En word er ook niet jonger op. Sorry voor het lange verhaal!!