Ik werk bij UPC en lever de Digitale tv boxen af bij de deur, maar ik vroeg me af of dat hier meiden zijn waarbij ze aan de deur zijn geweest, en hoe die persoon tegen jou deed. Het is door niemand besteld, ze komen het met de pakket service afgeven (geen ptt, maar een persoon met karretje). en als je hem hebt ben je er dan positief over of niet? Ik was gewoon even nieuwschierig. XXX Gusam.
uuhh wil je echt mijn mening weten over upc? ik had ook upc ten eerste werd helemaal plat gebeld of ik dn ook telefonie erbij wilde ( had alleen internet) duizend keer zeggen neee dank u . toen kreeg ik een brief van de upc dat ze binnen een paar maanden langs zouden komen om mijn telefonie aan te sluiten heel wat af gebeld ik gebeld om te zeggend at ik dat niet wilde, dus heeft die mevrouw of meneer voor mij in orde gemaakt wordt er een paar maanden later aangebeld iemnd van de upc om de telefonie aan te sluiten ik d8 dit kan niet waar zijn... ik zeg vriendelijk tegen die meneer nou die wil ik niet heb daar al mee aan de telefoon gehangen en dat zou voor mij in orde gemaakt worden die man zegt nou niks aan te doen dan ga ik gewoon weer verder, en dan geef ik het door! dus op die mensen die aand e deur komen niks op aan te merken alleen die mensen die dat soort dingen in orde maken en ik hoor niks anders dan klachten bij upc!.. dus ben ook heel blij dat ik daar van af ben... niet dat jij er iets te maken mee heb hoor, mijn buurvrouw heeft namelijk geen tv meer dankzij upc, woont in rotterdm dus dat ging vroeger in een aparte rekening ofzow ennu ging dat samen met eneco?iet sin die richting maar upc had haar afgesloten, maar moest wel elke keer betalen aan upc en dat loopt nu al dik een jaar zo, en upc wil er niks aan doen die stuurt haar naar eneco, en eneco stuurt haar weer naar upc... ow sorry gaat helemaal niet over jouw tv boxen maar heb zelf hele nare ervaring met upc mar die mensen die bij mij aan de deur komen geen problemnen mee hahaha zo je vraag beantwoord
ik heb hem niet aangepakt, ik vind ik mag toch zelf wel kiezen wat ik wil.. en ik wil geen upc! gratis is het mevr. word er gezegt..zou hem gewoon aansluiten. (maak ik zelf uit) gratis waarom moetik wel betalen dan per maand! Ze geven je de verkeerde info! na 4x gezegt te hebben dat ik hem niet wou, wou meneer hem achterlaten in het geval als ik me bedacht.. en vroeg ook wanneer mijn man thuis was,want mischien wou het wel. stelletje opdringerd! nee hier en in omg. vinden upc verschrikkelijk! nee hoor hier komt geen upc. chello is toch ook upc? ik heb er alleen maar ellende mee gehad! aan jou eigenlijk ook de vraag.. niet persoonlijk natuurlijk he.. maar omdat je daar werk. waarom doet upc er niks aan terwijl er zoveel klachten zijn. Of hoor ik hier alleen maar klachten en melden ze het niet bij jullie?
Ze doen niets met de klachten die je ze stuurt. Ben toen eens afgesloten geweest. We hadden alles van upc. En een rekening dat ik kreeg. Ik er achter aan bellen, heb 20 min met die muts aan de telefoon gehangen, mobiel gebelt. En onbeschoft dat ze was. Heb toen een brief gestuurd naar het hoofdkantoor en het geld dat ik kwijt was van de rekening afgetrokken. NOOIT reactie gehad op de brief. Maar goed daar gaat het niet over. Wij hebben nu upc digitaal en dat bevalt opzich goed. Zouden graag van upc afwillen maar hier in de omgeving is er niets anders heb ik gehoord. Beeldkwaliteit is beter in ieder geval. Misschien kan je eens meenemen dat ze wat sneller de telefoon moeten opnemen je zit soms wel 15 tot 20 min te wachten totdat je iemand aan de telefoon hebt en dan kan diegen je nog niet helpen ook. Liefs Lydia
wij zijn niet te spreken over digitaal tv..dat K*T kastje werkt 9 van de 10 keer niet,of hij is aan het resetten,of je krijgt wel de info balk maar geen beeld,al met al kijken wij dus gewoon via de kabel en staat dat kastje hier voor niets want werken doet ie niet....en reactie van upc,nou die is er niet want we krijgen nooit es een keer iemand te pakken van dat peip pieper de piep bedrijf :c: :x :thumbdown:
We hadden het kastje twee dagen en toen shee ie er mee uit. Gebelt en een week later kwam er een monteur. Kastje was stuk, hebben een nieuwe gekregen die het goed doet. Lydia
ik heb ook upc digital (niet via de deur aangeboden) maar ja ik ben er positief over.... ook over de service moet ik zeggen, ik sta eerlijk gezegd nooit lang in de wacht (vroeger wel hoor maar ze zijn goed veranderd wat dat betreft)... en als het gesprek te lang wordt (wat wel eens gebeurd) bellen ze me zelf terug om mij kosten te besparen... laatst kwam er ook een monteur langs omdat het beeld ineens zoveel blokjes gaf, achteraf bleek het aan de kabel te liggen (had ik al veranderd maar het bleef hetzelfde) en de monteur was zo vriendelijk om een andere reden op te schrijven dat mijn beeld niet goed was zodat ik de kosten niet hoefde te betalen die je anders moet betalen als het aan de kabels o.i.d. ligt... dus tja ik kan alleen maar positief zijn....maar nogmaals dat was in het verleden wel eens anders (dan ging het vooral over internet) enne upc is ook de enige maatschappij die geen automatische machtiging van me krijgt, maar dat zal wel bij vele zo zijn....
ik heb me om laten praten om te proberen, maar alweeeer een kastje en afstandsbediening erbij, en ik krijg alleen sneeuw. en eigenlijk wou ik hem niet, dus heb gebeld dat ik hem terug stuur en niet wil. ik zit al 2 weken te wachten op een box waarin ik hem zou moeten opsturen.
We hebben pas internet EN telefoon van upc afgesloten, ben benieuwd wat het gaat brengen. Internet nog geen verschil en de telefoon wordt pas eind van de maand omgezet! Dus afwachten.. Over de digitv>>> We hebben al eens eerder digi-tv van upc gehad, maar daar waren wij ook niet zo over te spreken. Extra kastje en het beeld was niet mooier dan via de kabel. Verder vinden we die extra zenders niet echt leuk. Als we het kastje boven plaatsten (voor de tv boven)dan zag je beneden een mega vette streep door het beeld. We hadden m een half jaar gratis, maar hebben m de eerste maand al terug gestuurd!
hihi, wil je het echt allemaal wel weten? (ps ik heb trouwens bij het bedrijf gewerkt die ooit begonnen is met digitale tv via de kabel, toen UPC, maar ook essent, multikabel, zeelandnet noem maar op nog geen eigen platform hadden)
UPC, valt daar nog iets over te zeggen dan? Wij hebben tv van UPC, omdat dat samenging met Eneco. We hebben heel vaak geen beeld. Nu werken ze niet meer samen met UPC. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant krijgen we op deze manier vast nog meer ellende met dat bedrijf. Ooit heb ik eens gebeld met UPC en werd heel erg onbeschoft te woord gestaan. Zo praat je nog niet eens met ongedierte. Dus als ze hier aan de deur komen, mogen ze lekker weer gaan. Ik vind dit een nogal vervelende manier van iemand iets opdringen.
Hoi, Ja, het meisje stond hier ook aan de deur, ze was heel vriendelijk, maar ik heb al digi tv van upc. Toen ging ze weer. Aardig meisje, en geen klachten over upc! groetjes
wij hebben hem wel aangenomen, of nou ja ik, maar ik dacht dat het iets anders was waar we ook voor moesten tekenen. Maar we hebben hem even aangesloten, maar vonden er verder niet heel veel aan en hebben een terugstuur doos gevraagd. deze netjes en snel gehad en toen dus de box weer terug gestuurd. Verder geen bijzonderheden, Persoon aan de deur heeft niet uitgelegd wat het was trouwens..was al een poosje terug... Dus hij had wel even netjes mogen uitleggen wat hij kwam afleveren. Maar goed, terugsturen ging makkelijk, dus geen punt verder
Wij hebben ook digitale tv van UPC, met name mijn vriend kijkt er vaak films enzo, erg te spreken over de beeldkwaliteit. Daarnaast ook nog nooit problemen met ze gehad (zelfs niet met de verhuizing, waar ik echt van stond te kijken) Groetjes Jelske
Ik vind dit een behoorlijk opdringerige en misleidende verkooptactiek: kant-en-klaar aan de deur staan, installeren en (voorlopig natuurlijk) gratis! Wacht maar tot de vrijblijvende periode voorbij is, en het een jaarcontract geworden is welke zichzelf stilzwijgend verlengd... De enige reden waarom mijn oma er tegen bestand zou zijn, is dat ze al in 1994 is gaan hemelen. O Ik kan me dus voorstellen dat er heel wat minder assertieve mensen zijn die denken 'het zal wel goed zijn'.....
Wij hebben hem genomen en met 2 weken ertussenuitgehaald! Wat een k*t apparaatje ! Het beeld en geluid blijft telkens hangen , erg frustrerend.... Pas goed op want je tekend wel degelijk een contract ! (ze zeggen vaak dat het bewijs van ontvangst is wat je tekend) Het extra paketje voor film en sport zelf optijd afzeggen, anders loopt het automatiche door en kost +/- 20 per maand !
Mannetje van Heidiii hier, Hehehe welk bedrijf was dat Gupsie en welke periode? Het zou stom toevallig zijn als we collega's zijn geweest. Ik heb middels Cable One, voor diverse leveranciers door het land rondgecrosst om die zooi te installeren. Even kleine anekdote v.w.b. UPC: Ik heb ooit enkele installatiewerkzaamheden uitgevoerd bij de helpdesk van UPC. Terwijl ik bezig was met bekabeling bij de telefoonmutsen kreeg ik op een gegeven moment een storingsmelding mee! De klant legde het probleem vrij goed uit, ik begreep hem tenminste, en na enige dingen in opdracht van de UPC medewerkster te hebben geprobeerd melde deze het even aan een collega te gaan vragen. NOU MOOI NIET DUS HE. De K#T liep linea recta naar koffie automaat pakte een koffie en kwam terug en deelde de klant het storingsnummer mee waaronder het geregistreerd was en dat deze hiervan e-mail zou ontvangen. De klant KON niet eens inloggen op het net? Ik heb die verhalen altijd afgedaan als broodje aap tot dit moment... Mijn kin was letterlijk op de vloer geslagen van verbazing! Zou dit nog steeds gebeuren? Mannetje van Heidiii