Hallo iedereen, Ik keek altijd graag naar het progamma de bevalling, of de kraamafdeling. Maar ik zie daar al de hele zomer niks meer van op tv. Ik dacht mischien dat het nu wel weer ging beginnen. Weet iemand of dit nog op tv komt? Het was altijd op sbs6 maar ik zie op hun site ook helemaal niks daarover staan. XXX marit Edit moderator: verplaatst naar De Lounge --> Films, televisie en nieuws.
ik blijf even mee lezen ben ook wel benieuwd of het weer op de tv komt of dat het gewoon verplaatst is
Zover ik weet komt dat gewoon niet meer. Keek 't ook altijd stnd er voor op om 9 uur als ik een late dienst had gehad hoor Hopelijk komt het wel weer terug
Ja ik hoop ook echt dat het terug komt, het kwam eerst elke ochtend en begon om half 9 ofzow,, eerst de kraamafdeling en gelijk erachter aan de bevalling. Heerlijk was dat man lekker broodje erbij.. haha en op zondag ochtend is het ook een tijd geweest.. Nou hopen dan maar he dames.. groetjess
Ik keek het ook altijd smorgens .. maar dit waren al herhalingen dus ik weet niet of ze het nog eens uit gaan zenden. Van mij mag het wel weer terug komen hoor, of beter nog .. nieuwe afleveringen
Er is s'morgens op de Duitse RTL wel een bevallings programma Mein Baby heet het. Soms is het wel leuk om te kijken, er zijn niet altijd bevallingen te zien. Gr, Hillegonda
Op zondag op RTL 4 heb je bevallingsverhalen. Volgens mij rond 12:00 uur 12:30. Engels programma wel ondertitteld natuurlijk
Oke... maar ik wil de nederlandse bevallingen! Kunnen we het niet ergens aanvragen ofzow.. haha het was zo boeiend om te zien!
nee haha 11 uur was het afgelopen zondag de tijden verschillen soms nogal maar ze zijn wel oude delen heb ze allemaal al eens gezien das wel jammer
nou ik heb het elke dag gekeken ! ik dacht nou zo zal het dan wel ongeveer zijn NOU MOOI NIET ! haha je bevalling is straks toch echt een ervaring van jezelf ! en ik mis het stiekem ook wel hoor .. al die lieve beebs ... maar volgensmij moet ik nu elke keer janken als er een kind wordt geboren hahaha
Toen ik nog zwanger was, was het vaste prik! Eerst de kraam afdeling en daarna de bevalling.. vond het altijd erg mooi om te zien en te fantaseren hoe mijn bevalling zou zijn.
Hihi idd, tijdens de zwangerschap elke ochtend proberen te kijken, mijn vriend werd er misselijk van! Dacht ook dat hij tijdens mijn bevalling het niet zou gaan redden, maar dat deed hem dus niets! Maar ik heb het daarna ook niet meer gezien.... toeval?!
\ haha, het is voor mij echt sentiment, ik keek het tijdens mijn verlof.. hoogzwanger dus! Ik denk dat ik wel een traantje weg zal pinken bij nieuwe aflevringen. enne.. dankzij deze programma's wist ik precies hoe ik moest persen! toch nog ergens goed voor geweest.
Heb het ook een tijdje geken maar kwam er snel achter dat er maar 10 afleveringen zijn gemaakt...altijd herhalingen