eeeh mijn msn deed niet wat ik wou ....mijn mail opende niet en ieder keer wanneer ik een mailtje kreeg of er kwam iemand online kwam het blokje rechts onder wel tevoorschijn .... nu was ik zo boos dat ik heel de msn er af gegeooid heb .....slik . nu probeer ik hem er weer op te zetten ......en dat gaat dus niet daar baal ik ontzettend van
whaha ongeduldje! ik heb het ook een keer gedaan hihi.. maar al je vriendjes staan er nog gewoon in hoor
jawel ik denk dat mijn vriendjes er nog wel zijn .... alleen het programma om met ze te praten heb ik verwijderd ! en ik kan m niet downlaoden nu ook niet via msn home ..... L.sybje
Heb je waarschijnlijk niet helemaal het programma gewist. Kijk eens bij je software en naar je program files. Zodra dar nog wat istaat kun je msn niet opnieuw downloaden. Dan je pc even opnieuw opstarten en dan moet het lukken. Succes
Kijk eens in je program files, onder de C schijf. Vaak blijft daar nog wat zitten. Via het configuratie scherm, is dat gewoon via je software lijst?
ja daar staat hij nog .... kan ik hem dan gewoon met mijn rechtermuis knop verwijderen ? is dat slim ? via msn home kan ik ook helemaal niet in mijn hotmail komen
Ja, ik zou alle bestanden gewoon handmatig verwijderen. Alles wat met msn te maken heeft. Vaak blijven de 'muziekjes' opgeslagen in deze bestanden. (zoals wanneer je een mail hebt of dat iemand zich aanmeld e.d)
ik hem verwijdert en de comp opnieuw aangezet . als ik nu naar msn home ga en dan messenger om opnieuw te downloaden maakt hij geen verbinding .... terwijl ik verder gewoon kan surfen op internet ...
als ik via welke pagina dan ook messenger probeer te downloaden komt er een schermpje waar op staat mogelijk geen verbinding of er zijn problemen op die site ..... PPPPfffff ik wil gewoon mijn msn ..... L.sybje
http://g.msn.com/8reen_us/NL/INSTALL_MS ... GER_DL.EXE je kan deze eens proberen , ik heb begrepen dat versie 8.0 wel zou moeten werken op vista succes ermee groetjes van Ramona
sweetim gebruiken er nu heel veel, zijn emoticons, smileys, plaatjes, geluiden ed voor op je msn. ziet er leuk uit maar zit vol met spyware en spam. je msn raakt er ook door in de problemen, kan vastlopen of niet meer opstarten. Verwijderen van sweetim lijkt onmogelijk maar lukt uiteindelijk met enige moeite wel. Dus even een waarschuwing tussendoor: download GEEN sweetim!
Hij doet het weer .... ik heb even op mijn eigen comp gezocht en daar stond nog een install versie tussen , hotmail deed daarnet nog wat vervelend maar dat ligt aan de beveiliging . ik ben weer helemaal in mijn nopjes ! ik kan toch echt niet zonder mijn hotmail ik heb maar liefst 38 emails dus die ga ik eerst maar even lezen ! in ieder geval bedankt voor jullie hulp ! L.sybje