Ik ben de laatste dagen enorm gestresst en heb een zeer kort lontje, ik kan ontzettend weinig hebben of het is al te veel. Ik heb dit anders nooit, ik denk dat het door de primolut komt, iemand ervaring mee?
Geen ervaring met Primolut maar er zijn wel verschillende topics over geweest. Misschien kan je de zoekfunctie raadplegen? Elmo
Ik heb het forum doorzocht met de zoekfunctie maar niets nuttigs kunnen vinden, ik stel hier niet voor niets deze vraag Er zijn dan wel tal van forums over primolut maar daar gaat het niet over bijwerkingen.
Ik hoop niet dat het verkeerd overkwam, maar tips zijn altijd zeer welkom Ik was alleen even bang dat je het topic misschien ging sluiten omdat er misschien al topics over primolut lopen.
ik was behoorlijk cranky en sacherijnig door primolut, maar ik bleek zwanger te zijn dus kan ook daardoor komen helaas zette naar 2 weken de primolut toch door en weg zwangerschap....
het is er in ieder geval niet goed voor.. ik had blijkbaar mijn ei gehad op de dag van eerste primolut pilletje en liep dus gelijk door... wist niet dat ik zwanger was... het schijnt zo te zijn dat je niet door primolut een mk krijgt, maar weet niet zeker, want mk was er toch maar kan natuurlijk ook een andere reden hebben. ik kreeg primolut van invalgyn en van eigen gyn krijg ik altijd provera. daar heb ik minder last van (geen last) je kan ook vragen of je dat mag slikken... succes rensie
volgens inet/ apotheker kan primulut geen kwaad voor een zwangerschap alleen wanneer j het in de 9e (tenminste ik dacht de 9e) week ook slikt, dan zou het evt kwaad kunnen voor een babymeisje, zij zou dan in theorie onvruchtbaar kunnen raken. Wat ik las was dat dit nog niet uit onderzoek was gebleken. maar goed dit terzijde...
hoi hoi, ik ben afgelopen dinsdag begonnen met primolut en heb net mijn laatste ingenomen en heb idd. ook last gehad van onrustig en depri gevoel in mij vooral vanaf dag 2 maar moet wel zeggen sinds dat ik gisteravond gesport heb me wel veel lekkerder voel. geen onrust en depri gevoel meer. misschien dat dat een tip is.. veel liefs sanne
HI meiden, Ik heb ook al een aantal keren primoluut moeten slikken, en ik werd er ook heel depri van en kon idd ook helemaal niets hebben Die arme vriend van mij heeft die dagen wat moeten doorstaan hahaha, zei daarna altijd maar weer, ach je weet dat ik het zo niet bedoel en dat het door die troep komt Vind het wel vervelend , maar ach we weten waarvoor we het doen he
Ik ben blij dat ik niet de enige ben en dat ik nu weet dat het daar echt mee te maken heeft. Hebben jullie daarna ook Clomid gehad en hoe reageerden jullie daar op?
Hi Meis , Nee ik heb geen Clomid gehad. Wij zitten wel in die Med Molen, maar de 21ste krijgen we de uitslag van alles en dan gaan we kijken wat er eventueel aan de hand is en wat we er tegen kunnen doen Meis veel sterkte en succes hoop dat het snel raak is voor jullie!
Ik heb geen antwoord op je vraag. Ik heb een keer een week Primulut geslikt en daar had ik weinig last van. Het hielp helemaal niks, maar ik weet niet of het daar iets mee te maken heeft. @ Rensie & Taliaa: Ik was gisteren bij de gyn in verband met (nog steeds) langdurig licht bloedverlies voor en na ongi. Hij vroeg of ik zwanger wilde worden (JA!) en toen heeft hij me geen Primolut voorgeschreven omdat je bij het gebruik ervan niet zwanger mag worden (kans op afwijkingen bij beebje)!?!
Hier nu 8 dagen na de Primolut en nog geen ongi te zien. Wél te voelen, maar daar doe ik het niet voor. Nog 4 dagen te gaan. Ik hoop zó dat mijn lichaam nou eens wil doen wat ik wil. Verder geen neerslachtigheid of zo hier. Alleen boos dat ik nog niet ongi ben.