Hoi hoi, volgens mij doe ik iets niet goed..... alles loopt er na een half uurtje eruit Hebben jullie dat ook? Hoe zit het met de bijwerkingen? Ik voel me heel moe, suf en af en toe misselijk.
hoi meid kan hoor ik gebruik 15 pillen per dag van progestan en de ene keer blijft het langer weg als de andere keer ben ook heel moe enzo succes meid het is niet fijn maar wel voor een goed doel
hoi meid ja leuk is het niet ik moet het tot de 12e week van de zw gebruiken maar volgende week hoor ik het hoe en wat dus...
Hoi Damie, Ik gebruik ook progestan en bij het inbrengen wil erwel wat mee uit komen. Ik heb 3x daags 2 bolletjes. Dit moet ik gebruiken tot de 17e dag naar de punctie(zw.test) of stoppen als ik ongi wordt.
Ook ik ben nog helemaal in de progestan. Maar 15 bolletjes per dag heb ik nog nooit gehoord. Dat is veel zeg, ik moet ook 3x 2 bolletjes per dag tot aan de echo bij 7/8 weken op 3 mei... volgens mij stopt het dan. Maar het lijkt me ook wel weer eng om te moeten stoppen, het voelt toch aan als een goede ondersteuning ondanks het smerige jeukende goedje wat erbij komt kijken. Groetjes, Kelly ____________________________________ Nu 5 weken en 2 dagen zwanger na 2e ICSI.
Tot ik 13 weken was gebruikte ik 3x2 bolletjes per dag... was ook altijd zo'n vieze smurrie Sindsdien mag ik het oraal nemen. Dat gaat een stuk beter. Groetjes Kirby
Ik gebruik ook progestan. De ene keer loopt het er zo uit en de andere keer bijna niets. Het zal wel denk ik dan. Heb mijn vragen al elders op het forum gesteld maar nu ik zie dat er meer progestan gebruiksters zijn laat ik het hier ook maar een keer los. Morgen is het 2 weken na mijn IUI. - Kan ik morgen testen? Bij de eerste keer IUI zei de gyn dat ik 2 weken aan kon houden, de tweede keer had ik een andere gyn en die adviseerde 3 weken. - Kan je ongesteld worden ook al gebruik je progestan? Vorige keer werd ik pas na 5 dagen gestopt te zijn ongesteld.
Hoi, mij is verteld (zie ook bijsluiter) dat de progestan wel invloed kan hebben op je menstruatie maar niet op een zwangerschapstest. DUS testen zou ik zeggen...
de progestan kan je menstruatie tegen houden bij mijn 1e ivf werd ik 5 dagen te vroeg ongi dus... maar het heeft geen invloed op de test dus je zou idd gewoon kunnen testen succes meid