Hoi allen, lag net lekker in bad en het viel me op dat er op de zijkant van mijn buik kleine blauwe/paarse adertjes te zien waren. zijn dit beginnende striemen? en is het niet wat vroeg dat ik al striemen krijg? ben nog niet eens op de helft.... en als dit beginnende striemen zijn wil dat dan zeggen dat ik er zeker meer en veel ga krijgen aangezien ik ze al vroeg heb. of heeft iedereen dit al zo vroeg? x Sharon
Ik heb wel eerst meer aderen gekregen en later mijn striemen, maar wel op andere plek, dus of het er mee te maken heeft weet ik niet. Het is wel zo dat je hoe jonger je zwanger wordt hoe meer kans op strepen hebt. Je huid is dan nog te strak, zeg maar. Tja, niets aan te doen, je kan niet meer terug.
Het klinkt inderdaad als beginnende striemen. Ik heb ze op mijn borsten al vanaf week 20 denk ik...ze worden gelukkig niet erger maar of dat bij iedereen hetzelfde is weet ik niet.
nee, ik kan inderdaad niet meer terug. en dit wil ik ook helemaal niet al sta ik van kop tot teen onder de striemen heb het er wel voor over. vroeg het mij gewoon af. vond het gewoon een beetje vreemd dat ik nu al striemen zou krijgen. rond welke tijd kwamen bij jou die "adertjes"?
ik heb nu 2 hele kleine blauwe paarse streepjes van 2 mm ze zijn nog niet groter geworden bij youame heb ik ze helemaal niet gehad dus denk idd dat dit striemen zijn
Striemen kan je voelen, je aders niet. Bij mij zie je aan de zijkant ook al mijn aderen lopen, vooralsnog geen striemen maarja ik heb nog 10 weken om ze te krijgen dus...
Bij mij begon het daar ook mee, twee weken geleden... Ik hoopte eraan te ontkomen, maar ik ben nu toch gescheurd... Het is niet heel erg en blijft gelukkig vrij laag, maar echt blij word je er niet van.
Op mijn hele buik zijn al weken lang mijn aders heel erg goed zichtbaar, lijkt wel een wegennet hihi maar tot nog toe geen enkele striem *afklopt* dus ik den kdat dat los van elkaar staat
Bij mij zitten de adertjes meer aan de zijkant van mijn buik. Idd een beetje een wegennet. Die adertjes had ik al vrij vlot. Denk vanaf een week of 15. Die striemen zitten echt midden op mijn buik, onder mijn navel. Of het gelinkt is aan elkaar weet ik dus niet, maar ik kreeg dus eerst aders, en toen striemen, maar wel op andere plek.
Ik kreeg ze pas bij de laatste paar weken, vanaf 34 weken of zo. Heb ze nu nog steeds, op me borsten ook, maar die zijn nu gelukkig wit geworden, dus veel zie je er niet van, zo ook op m'n buik een paar (alleen onder m'n navel). Maar heb ze zelfs op me billen Die zijn nog wel wat paars, maar heb zelf geen adertjes gehad van te voren.
vanaf dat mn buikje begon te groeien... zo tussen de 8 en 12 weken begon t al! Was in mn pubertijd ookal erg gevoelig voor de striemen...Kan er ook mee te maken hebben!