Ik begreep van een aantal meiden hier dat de arts heeft gezegd dat je in de wachtweken na de TP niet in bad mag. Weet iemand ook waarom niet? Ik heb 't aan m'n eigen arts gevraagd en zij zei dat het gewoon mocht. Juist lekker toch om even heerlijk te ontspannen in een warm bad?
Hoi Ginny, Dat klopt dat je niet in bad mag. In verband met water die dan in je baarmoeder ofzo kan komen en bacterien dacht ik. Het heeft iniedergeval een goede rede. Het staat ook in mijn zh papieren, maar ik ben aan het werk dus kan het niet opzoeken. Heb je al gegoogeld. Groetjes, Vier
Inderdaad...mag niet. De punctie veroorzaakt een soort van gaatjes...wat eruit kan kan er ook in. I.v.m. infctiegevaar niet doen dus...lekker lang douchen!
Oké thanx voor de antwoorden meiden! Ik neem aan dat het na de WW wel weer gewoon mag? Tenzij ik ongi word, dan vind 'k niet zo fris om in bad te liggen Maar stel dat ik zwanger ben, dan mag ik het wel? Dan ga ik zo maar eens lekkere warme douche nemen!
Zwanger mag je gewoon in bad hoor! Vraag anders even in je zh wat zij hanteren. Ik had toen geen behoefte aan badderen.... zat tussen mijn oren hoor...veel te bang dat er daardoor iets niet goed zou gaan...muts he!
Nee joh geen muts hihi Kan me er wat bij voorstellen hoor...zolang op een zwangerschap gewacht en dus superonzeker enzo. Denk dat ik ook het "risico" niet zou nemen. Ga wel gewoon lekker een half uur onder de douche
Psies! Lekker weken onder de douche! Ik hoop dat jij en Vier ons even komen versterken bij de Walvisjes!
Je hebt je antwoord En ik durfde ook heel lang niet in bad, pas ruim na de 20 weken ben ik voor het eerst in bad geweest........Zit nu nog niet vaak erin.. De zee plonst toch lekkerder
hahaha elmo ik las idd dat je niet mocht zwemmen, maar dus ook niet in bad!? ik ben echt een badmensje.. zal zoiets ook na IUI van toepassing zijn? ik ben alijd na de inseminatie in bad gegaan
Bij IUI ontstaat er geen wond, bij IVF wel. Bij IUI is het "net als gewone sex" alleen wordt het zaad net ff over de drempel geholpen. Het is puur ivm infectiegevaar. Elmo
hee dit wist ik nog niet! wat is zo'n forum dan weer handig he maar als ik het zo lees klinkt het heel logisch!