[bij PCO] wel of geen cyclus na bevalling ?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by cira, Jul 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

[bij PCO] wel of geen cyclus na bevalling ?

1. Direct een cyclus

2. net als vanouds geen cyclus

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik ga over een maandje hopenlijk bevallen van een gezone zoon. Nu twijfel ik heel erg over de AC. aangezien ik PCO heb en deze zwangerschap niet natuurlijk verwekt is.

Graag zou ik van jullie willen weten of jullie ondanks de PCO na jullie bevalling toch een redelijk regelmatige cyclus kregen of dat het net als vanouds is.

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb ook PCOS en normaal werd ik ongeveer 2-3x per jaar uit mezelf ongesteld. Ik heb daarvoor ook Clomid geslikt en Menopur gespoten. Uiteindelijk is het mbv Puregon & een ICSI-behandeling gelukt. Ik werd precies 12 weken na de bevalling uit mezelf ongesteld, iets wat ik totaal niet verwacht had. En nu ben ik weer ongi en had ik een cyclus van maar 5,5 weken! :confused: Ik ben dus heel erg benieuwd of mijn cyclus zich aan het herstellen is of dat het straks weer als vanouds is. Ik hoop natuurlijk op het eerste! Afwachten maar...

3. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Elmo dat topic ken ik ja maar ik wil graag zien hoeveel er ongeveer een normale cyclus terug krijgen. De wens is namenlijk ooit nog een tweede en het liefst wat makkelijker dan de eerste ;) . Dus als AC niet echt nodig is liever niet natuurlijk.

4. Milla

Milla Niet meer actief

Cira, ik werd ongeveer 2 maanden na de bevalling van mijn oudste voor het eerst weer ongesteld, toen hoopte ik een beetje op een normale cyclus.. Mijn cyclus werd wel ietsje stabieler (van nooit ongesteld naar eens in de aantal maanden ongesteld) maar het is nooit normaal geworden. Helaas. Na mijn jongste dochter ben ik door overmatige menstuaties aan de pil gegaan.
    Ik hoop dat jij wel een regelmatige cyclus terug krijgt!

5. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Ik hoop het ook milla!

6. angela80

angela80 Fanatiek lid

Jan 8, 2006
    1,488
    0
    0
    ik ben dus na bijna 11 maanden weer ongesteld geworden.dus weet nog niet of het nu iets regelmatiger wordt.
    ff afwachten dus

7. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Gorinchem
    Ik ben benieuwd angela!

8. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Hier weer een lekker onregelmatige cyclus teruggekregen! :(
    Ik had even goede hoop, want mijn vorige cyclus was opeens 42 dagen. Zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad. Deze cyclus is echter helaas alweer 50+ en geen enkel teken van een eisprong...

Share This Page