Heey allemaal. Vandaag weer bij gynaecoloog geweest en te horen gekregen dat ik dit keer wel een eisprong heb gehad maar dat de waarde en. 3.5 was en vorige cyclus 1. Normaal zou dit 11 moete zijn daxht ik dat hij zei. Nu moet ik nog een cyclus keer bloed laten prikken kijken wat dit keer de waardes zijn. Wat weten jullie hier een beetje over over de waardes.. Dankjewel alvast
Je hebt pas een eisprong bij minimaal 20 en een goede eisprong vanaf 30. Is je waarde tussen 5dpo en 7dpo geprikt?
Ja het is idd ongeveer een week na de eisprong geweest dat ze geprikt hebben.. Maar hij vind het nog aan de lage kant allemaal idd.. mijn cyclus is ook niet altijd regelmatig.. laatste 3 a 4 maanden wel gelukkig..
Ik had ook een lage waarde van progesteron, wel een redelijk regelmatige cyclus. Mijn cyclus werd uiteindelijk regelmatiger en korter toen ik wel gewoon een eisprong kreeg door medicatie (injecties). Hopelijk komen ze er snel achter waar het precies misgaat, zodat ze je iets kunnen geven om een goede kans te kunnen krijgen.
Bij mij begint het ook wel regelmatiger te worden gelukkig.. En hoop ook dat ik nu eindelijk eens wat meer zekerheid krijg idd. En hij had zelf ook al gezegd dat ik wss medicatie zal gaan krijgen als de waardes zo laag zouden blijven..