normale manier zwanger worden niet mogelijk

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by dievine, Oct 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dievine

dievine Actief lid

Oct 17, 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Hoi

Ik zie ff door de bomen het bos niet meer.
    Vandaar dat ik nu een nieuw topic aanmaak en hoop op gelijkgestemden die t zelfde meemaken of meegemaakt hebben.
    Wij hebben vorige week de uitslag gekregen van zaadonderzoek. kans op zwangerschap is 1,5%, dus volgens de art kunnen we niet op een normale manier zwanger worden. zaadkwaliteit was dermate slecht (0,03 van wat 20milj moet zijn).
    De woorden IVF en ICSI zijn al gevallen. nu is mijn vriend doorverwezen naar een uroloog voor nader onderzoek en ik krijg komende week uitslag over schildklierfunctie. Nog erg aan t beginstadium, maar goh wat voel ik me er belabberd bij.
    heb heel veel emotie/gevoel, en kan t bij niemand kwijt (buiten mijn vriend), wil het eigenlijk ook aan eigen omgeving nog niet kwijt. komt nog wel.

2. Dees79

Dees79 Actief lid

Oct 3, 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Hoi Dievine,

Jouw verhaal klinkt heel herkenbaar en hebben wij ook onlangs meegemaakt. Mijn man is ook bij een uroloog geweest, maar helaas is daar niks uitgekomen, dus wij gaan nu voor ICSI. Kan me voorstellen dat je er erg van geschrokken bent.
    Als je het wil, kun je ook meepraten in het onderwerp 1e IVF in november, daar zitten meerdere meiden bij die bijna gaan starten en dus allemaal nog met een heleboel vragen zitten over het hoe en wat.

Veel sterkte!
    groetjes Dees

Share This Page