Ervaring erg vroege eisprong??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sofiea, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sofiea

Sofiea Lid

14 jun 2014
    31
    0
    0
    Enschede
    Hallo allemaal..

Ik heb 2 maand geleden een eisprong gehad op dag 9!! Dat was vroeg maar het was toen wel raak tot moeder natuur helaas zijn werk deed en het vruchtje niet goed genoeg was!! Netjes ongesteld geweest daarna. En nu vorige week ook weer. Na de vroege MK liep ik zowat leeg!! Deze laatste x een gewone menstruatie alleen maar 3 dagen. Niet erg! Nu vermoed ik alleen dat mijn eisprong zaterdag al was dat betekend dag 7!
    Had weinig ovulatie testen dacht versprijd het een beetje dus vrijdag en zondag getest en gister! Vrijdag lichte lijn zondag veel meer zichtbaar maar niet als de test streep en maandag alweer licht! GEKK! Ik vermoed vroege eisprong.. Iemand ook ervaring met een hele vroege eisprong??:)

2. EGJ

EGJ Lid

15 jul 2014
    14
    0
    0
    Noorden
    Hoi,

Zelf had ik op dag 9 een eisprong. Ik heb voor het eerst mijn temperatuur bijgehouden en ovulatietesten van sensitest gebruikt. Ik menstrueerde op 17-07, 6 dagen in totaal na een cylcus van 34 dagen. Op dag 7 daalde mijn temperatuur. Ik gebruik Fertility Friend om mijn gegevens bij te houden wat mij heel goed bevalt. De ovulatietesten geven bij mij enkel een licht streepje dus ik zou dan nooit positief testen. Vanmiddag (dag 13) geen twee streepje meer zichtbaar. Ik denk dus dat temperaturen een meer betrouwbare manier is om erachter te komen of je eisprong nabij is.
    Ik blijf beide nog wel doen een aantal rondes om een goed beeld van mijn cyclus te krijgen.

Groetjes,

EGJ1

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Alleen op basis van de testen die je gedaan hebt zou ik niet 100% zeker zeggen dat je ei al geweest is. LH kan zeer schommelen en gezien je niet iedere dag getest hebt en op hetzelfde moment heb je grote kans dat hij nog komt.. Ik zou dus snel even nieuwe kopen/bestellen en kijken wat de testen doen.

Deel Deze Pagina