Zwanger van een 4-cellige cryo?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Espoir, 30 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.679
    771
    113
    De titel zegt het al, wie is er zwanger geworden van een 4-cellige cryo.

Ik heb er vandaag 1 terug gekregen (de laatste), dus ben opzoek naar wat positieve verhalen.. zit er een beetje doorheen nu..

2. Lotusbloempje

Lotusbloempje Actief lid

2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    Ik zit ook in de mmm en heb bewust nooit gevraagd of het goed gedeeld was omdat bij een vriendin ze vaak zeiden dat het super goed enz waardoor ze meer hoop had en dan kwam de teleurstelling nog harder binnen. Bij mijn vorige cryo tp die een vmk is geworden zeiden ze achter wel dat het een heel goed gedeeld embryo was maar weet helaas niet juist meer hoeveel cellig.
    In ieder geval wens ik je veel succes!

3. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.679
    771
    113
    Bij ons staat dat op de papieren die je mee krijgt en vertellen ze dat ook gewoon..

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Espoir, ik wilde je alleen maar heel veel succes en sterkte wensen. Brrr, die wachtweken. Dat ze maar snel voorbij zullen gaan! Xx

5. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik! Die van ons was vier cellig ingevroren. 3 cellig ontdooid en vervolgens in 24 uur niet doorgedeeld. Wel vitaal volgens de arts, dus teruggeplaatst.
    Ik had er geen hoop meer op. Maar echt 2 weken later een positieve bloedtest en een goede zwangerschap.
    Hopelijk hebben jullie net zo veel geluk!

6. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.679
    771
    113
    Oh wauw! Hier net zo.. ik weet alleen niet hoeveel hij bij invriezen was. Vrijdag bij ontdooien 3 a 4 cellig en gisterochtend 4 cellig..

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Één van onze tweeling was 4 cellig op dag 4, de ander was ook geen toppertje met 7 cellig en fragmentatie. Toch 2 supermooie kindjes geworden.

Espoir vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina