Wie gebruikt dit ook? Waar is het precies voor? En hoeveel moest je gebruiken? Kun je er bloedingen van krijgen? Alvast bedankt
Heb het gebruikt tijdens mijn IVF. Het is bedoeld om je progesteron-niveau in je bloed hoog te houden en zo je luteale fase te behouden/te verlengen. Dosis is afhankelijk van de behandeling en de arts die het voorschrijft, dus niet zelf gaan rommelen! Sommige vrouwen worden ongesteld ondanks de Utrogestan. Anderen worden pas ongesteld als ze met het middel stoppen. Vraag je gyn, zij kan je alle ins en outs uitleggen.
waarom wil je het precies weten? ik ben het met merah eens, ga niet zelf dokteren. Maar mocht het gewoon nieuwsgierig zijn: ik gebruik 3x2 per dag ivm wat korte LF (op t randje, 10 dagen) en laag progesteron gehalte na eisprong. Ik gebruikte het eerst in mijn natuurlijke cyclus, nu in combi met iui. Ik heb het idee dat mijn dosering wel aan de hoge kant is in vergelijking met de meesten die het in een natuurlijke cyclus doen. Maar ik heb weinig bijwerkingen, dus dat scheelt.