Doorgroeien zonder medicatie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rosi, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Dag allemaal,

Ik zit me toch iets af te vragen...en nou hoop ik dat jullie mij iets kunnen vertellen.

Dit zou mijn derde cyclus met puregon worden. Nu moet ik op dag 11 (vanaf vandaag) stoppen met spuiten omdat we deze cyclus afbreken. Dit omdat ik plotseling naar Duitsland ga voor mijn werk. Normaal gesproken spoot ik door tot dag 15, daarna de pregnyl en dan rond dag 17 mijn eisprong.

Nu mijn vraag aan jullie: Meestal zijn de eitjes op dag 11 ergens rond de 14/15 mm (dus dat zal nu ook wel zo zijn)maar aangezien ik nu ineens moeten stoppen met spuiten vraag ik me af of ze nog door kunnen groeien zonder enige medicatie?
    Wat denken jullie ?

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik zou het je niet durven zeggen meid maar ik hoop heel erg van wel. Balen zeg dat je werk eigenlijk roet in het eten gooit! Sterkte! Liefs Ester

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ze groeien altijd nog iets door.
    Ik moest ivm drijgende overstimulatie ook stoppen met spuiten van Puregon maar had prachtige fliekels hoor!
    Elmo

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hoi, ik weet niet zeker maar volgens mij groeien ze nog wel een paar dagen door. Dit komt doordat de puregon een paar dagen blijven hangen in je bloed.

Deel Deze Pagina