Hey meiden... Pff heb vandaag al de hele dag last van witte afscheiding.. Maar net bij het afvegen had ik ineens een lichtbruin slijmpropje?! behoorlijk rekbaar ook. Ik zit 2 dagen voor nod, en heb een mooi temperatuur kaartje. Normaal heb ik hier nooit last van, ook niet voor mn menstruatie, begint gewoon met veel bruin of veel rood! 8 dagen na eisprong heb ik ook lichtbruine afscheiding gehad, ook vaag want dit heb ik ook niet eerder gehad. Heeft dit nou te maken met de menstruatie wat eraan zit te komen? Of heeft het te maken met een zwangerschap? Wie weet me er meer over te vertellen, want was best een beetje teleurgesteld toen ik het zag ... En ik weet dat het gewoon even afwachten is, maar oooooooooooooooooooooooooooooh das zo moeilijkkkk Liefs
Geen idee wat die bruine afscheiding bij jou betekend. bij mij is het normaal de voorbode van een menstruatie maar volgens mij had ik het ook toen ik zwanger van mijn zoontje bleek te zijn. hoe moeilijk het is ....... er zit niet anders op om toch te wachten.
bij mij is het een voorbode dat mijn ongi eraan komt, ik heb het vaak 4 dagen van te voren al een beetje , heel heel vervelend en vies vind ik het
Ja vies en vervelend, vind ik ook!!! Had het vandaag ook een klein beetje gehad.. Maar zelfs nadat mn vriend en ik gevreeën hebben vanmiddag geen bloed gezien.. Misschien is het net als bij jou Bolly, al een paar dagen voor mn menstruatie daadwerkelijk door dringt! Heb in ieder geval wel duidelijk krampen in mn onderbuik. En steken in mn vagina?? ach ja, we zien het wel. Morgen is het alweer zondag mn nod.