Pijn in bovenbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door capturethemoment, 12 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    hallo, ik ben 16 weken zwanger en heb steeds 2 dagen flink last van mijn bovenbuik. Met name s nachts echt van die pijnaanvallen. Ben vandaag al bij de dokter en vk geweest . Met de baby is alles goed . Bloeddruk , urine etc ook goed en de huisarts kon geen ontstekingen ontdekken op dit moment.
    Blijft de vraag wat is het dan wel? Hun vermoedde dat het de darmen/maag zijn icm de groei vd baarmoeder en dat. Alles aan het verschuiven is. Maar dat dat zon pijn zou doen!

Ik vroeg me eigenlijk af of er meerdere hier zijn die hier ook last van hem gehad en hoe lang dat gemiddeld duurt??
    Pff heb vannacht een kwartier op de grond gelegen van de pijn!
    Thnx alvast

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat vervelend zeg. Gelukkig wel alles goed met de baby!!

Ik dacht ook meteen aan je maag toen ik je verhaal las. Heb zelf ook met regelmaat pijn boven in mijn buik maar geloof niet zo heftig als jou gelukkig.

3. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar. Hoe is je stoelgang? Ik had namelijk last van flinke verstoppingen, en op het moment dat je daar een schopje tegenaan krijgt dan doet dat echt *&#$@^! zeer :p Vraag bij je huisarts een recept voor movicolon (of iets in die trant), hopelijk komt er dan iets los en heb je er minder last van.

Heb ook wel eens gelezen dat het maagzuur kan zijn (wat dan niet omhoog komt dus dan merk je het niet zo). Je kunt dus ook proberen een rennie bijvoorbeeld te nemen om te kijken of dat helpt! :thumup:

Deel Deze Pagina