hallo ik heb gehoord dat het niet goed is om de eerste 3 maanden in bad tegaan is dat ook zo?werdt gezegd dat je dan meer kans hebt op een miskraam dus vandaar mijn vraag. ik hoop dat iemand antwoord heeft op mn vraag. groetjes
Nou, ik ben gewoon in bad gegaan hoor als ik daar zin in had, gewoon het water niet te heet laten worden en niet te lang 'dobberen'. Heb nog nooit gehoord dat het de kans op een miskraam vergroot. Veel badderplezier!
pas als je je slijmprop kwijt bent kan je best niet meer in bad wegens ontstekingsgevaar maar daarvoor kan het echt geen kwaad hoor, denk dat dit meer een bakerpraatje is of zoals ze in nederland zeggen een broodje aap
Ik weet alleen dat je het niet moet doen als je wat bloed verliest...i.v.m. infectiegevaar. Maar anders weet ik het ook niet. Volgens mij kan het niet zoveel kwaad.
het is zo dat het bad niet te warm mag, bijv een turks stoombad is afte raden omdat je lichaamstempratuur dan kan stijgen. een gewoon bad op lichaamstempratuur kan gewoon hoor. geniet lekker van je bad
weer zo'n onderwerp wat als een misverstand wordt gezien.. je mag gewoon in bad mits je de lichaamstemperatuur aanhoudt van 37 graden.. je mag ook wel in een turks stoombad of sauna of onder een zonnebank.. zolang je jezelf er goed bij voelt... voel je dat je duizelig gaat worden? dan wordt het tijd om eruit te gaan.. het is voor jezelf onprettig als je door die hitte flauwvalt namelijk.. maar de baby zit veilig in je baarmoeder en het vruchtwater houdt de beeb op de juiste temperatuur.. dus gewoon doen wat je goed lijkt.. en niet te heet badderen..
pas wanneer je ontsluiting hebt mag je NIEt meer in bad...Of wanneer je vliezen zijn gebroken.. Ik heb van begin af aan in ene heerlijk heet bad zowat elke dag gedobbert, is helemaal niets mis mee hoor...
sauna en stoombad zijn zover ik weet niet goed in de 1e 3 maanden vanwege de temperatuurswisselingen. Na de 3 maanden geld volgens mij wel wat jij schrijft. Tja en een zonnebank mag wel, maar als je pech hebt krijg je een zwangerschapsmasker en dat lijkt me tochook best zonde Maar in bad mag idd wel hoor werkt ook vaak juist lekker ontspannend, net als een kersenpitje