Wie herkent dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by amy1981, Oct 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Ik zit hier vandaag lekker thuis op m`n vrije dag en er spookt van alles door m`n hoofd. Ik moet dus ff van me afschrijven.

2 weken geleden had ik een knalpositieve ovulatietest en we hebben toen goed geklust. Althans... dat hoop ik. In plaats van 's avonds klussen, dacht ik misschien is het wel goed om 's ochtends te klussen:)

Aan de ene kant denk ik, het zou wel eens raak kunnen zijn, want ik ben erg moe, heb zere borsten, steekjes bij m`n liezen. En ik ben al een aantal dagen met vlagen misselijk, echt zo`n 'bleh' gevoel...
    Maar andere andere kant heb ik ook al een paar dagen een héél licht menstratiegevoel. Bij het afvegen is er nog geen spoor van menstruatie te bekennen. Normaal gesproken lig ik echt krom van de pijn als ik ongesteld moet worden.

Vandaag of morgen is m`n NOD. Ik weet niet precies wanneer m`n eisprong is geweest, maar maandagavond 12 oktober had ik om 19.00u een knalpositieve ovutest.

Ik hoop heel erg dat het raak is, maar ben ook heel erg bang voor weer een telleurstelling...:x

Wie herkent deze symptomen? ...en wie bleek toch zwanger te zijn?

Liefs, Amy.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    menstruatiekrampen horen er wel bij hoor, of het gevoel ongesteld te gaan worden. Dit had ik de eerste weken ook en daardoor was ik steeds bang voor een MK destijds.
    Dus de symptomen die je omschrijft passen prima bij een zwangerschap, maar alleen een test geeft duidelijkheid natuulk

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Bedankt voor je reaktie. Ik durf nog niet te testen... Ik weet ook niet wat je precies hoort te voelen bij een zwangerschap en ben gewoon bang dat m`n lichaam me voor de gek houdt.:(

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    2,962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Ik had ook wat jij beschrijft hoor.. En elke keer naar de wc lopen... Vooral heel veel steken in mijn liezen.. Heb nu af en toe nog steeds een ongi gevoel.

Wanneer wil je gaan testen dan?

5. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Ik wil in ieder geval morgen nog ff afwachten, omdat ik niet helemaal zeker weet wanneer mijn NOD is (heb een onregelmatige cyclus) Maar mij knalpositieve ovutest was maandag 12 oktober.
    Als er overmorgen nog geen ongi te bespeuren is, wil ik testen.

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik had zere borsten, dat was de enige reden waarom ik getest heb.

7. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,013
    0
    0
    Ik had nog een ovutest liggen en dacht ff daarmee proberen.
    Binnen 10 sec. knalpositief!!!
    Heb bij KV een zwtest 2 voor 5 euro gekocht en er verschijnt een licht 2e streepje... betekent dit dat ik zwanger ben???:)

Ben nog nooit eerder zwanger geweest dus alles is nieuw voor me.

8. Maissae

Maissae Lid

Oct 16, 2009
    42
    1
    0
    Amy klinkt hartstikke zwanger! Bovendien zeggen ze: streepje is streepje, gefeliciteerd!

9. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    3,088
    0
    0
    ja, ik denk ook dat het goed nieuws is voor je...

GEFELICITEERD...XXX

10. linda81

linda81 Fanatiek lid

May 7, 2007
    1,407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik denk ook goed nieuws!!

11. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ik denk ook goed nieuws! gefeliciteerd :D

12. Babsb

Babsb Actief lid

Oct 29, 2008
    190
    0
    16
    Ik denk inderdaad ook dat je zwanger bent.
    gefeliciteerd .

Zelf had ik ook die klachten en heb ook een ovu-test gedaan en ook positief later een zwangerschapstest en die was ook positief.

geniet ervan, dat lopen naar de wc ken ik heel erg goed, heb dat zelf ook hoor

groetjes berna

Share This Page