Ontlasting

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sennerlie, 27 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sennerlie

Sennerlie Nieuw lid

27 aug 2020
    1
    0
    1
    Vrouw
    In Januari ben ik gestopt met de pil. Mijn cyclussen zijn 25, 31, 28, 28, 28, 28, 35 en nu 28.

In juli was ik over tijd en heb ik een zwangerschaptest gedaan, maar deze was negatief. Wel had ik last van pijnlijke borsten, steken in de onderbuik en mijn ontlasting was totaal ontregeld. Groen, diarree etc. Uiteindelijk kwam mijn menstruatie een week te laat en deze duurder echter maar 2 dagen.

Met ovulatietesten had ik deze maand op 13 augustus een positieve test. En vanaf zondag buikkrampen. Maandagochtend lichte menstruatie gehad, wat je zo kon wegvegen. En alweer ontzettend last van groene ontlasting, diarree. Gisteren een zwangerschapstest gedaan, maar ook dit keer negatief.

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    #2 Lisa1987, 28 aug 2020
    Laatst bewerkt: 28 aug 2020
    Ik deed geen ovulatie testen maar qua uitschieter en weinig menstruatie wel herkenbaar. Ik was altijd netjes ongesteld, toen ineens een uitschieter van, pak m beet, 40 dagen. Persoonlijk had ik altijd kwaaltjes als ik mijn menstruatie kreeg en juist niet toen ik zwanger was.

Als je in juli precies hetzelfde had en nu weer dan zou ik niet uitgaan dat dit soort kwaaltjes bij een zwangerschap horen voor jou. Wellicht ben je op zoveel dingen aan het letten nu al even bezig bent dat je onbewust je menstruatie tegen houd.

Qua ovulatie testen zijn er hier dames die daar veel van weten hoe dat precies werkt. Daar weet ik dan niet zoveel van.

Ik zou wel letten op hoe vaak je groene ontlasting hebt (en hoe lang) als je van te voren geen bladgroente hebt gegeten.. groene ontlasting kan namelijk ook op een ontsteking van je darmen oid duiden.

Deel Deze Pagina