In november mogen wij starten met iui behandelingen. Wij zijn onder behandeling in het Vu in Amsterdam. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten en wil daarom graag ervaringen van mensen lezen. Dit kan gaan over de behandelingen zelf maar natuurlijk ook over het Vu ziekenhuis in Amsterdam. Ik heb tot nu toe slechts positieve ervaringen met dit ziekenhuis. Groeten Desiree
Desiree, jammer dat het nog niet gelukt is bij jullie. Heel veel succes met de IUI die gaat komen. Ik ben zelf onder behandeling in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen. En weet dus niets over het VU in Amsterdam. Heb je de IUI topic al gezien? Daar schrijven wij met een hoop meiden over onze IUI ervaringen en behandelingen. Misschien heb je er iets aan om daar mee te schrijven? Je bent altijd welkom!
Er is een mega topic over IUI, misschien is het een idee dat je met die meiden mee gaat kletsen? Zij kunnen je vast bij veel vragen helpen! Heel veel succes in elk geval, spannend hoor! Elmo
hoi deesie, welkom hier helaas voor je. als je naar de topic iui gaat, kun je daar meeschrijven en lezen over al onze ervaringen. het is heel gezellig daar. ik ben ook net met iui begonnen. maar niet in het vu. daar kan ik je dus niets over vertellen. x lisa.
wij mogen volgende maand ook met iui starten. wat is de reden dat jullie hiermee mogen beginnen? wij zijn al 2 jaar bezig ,maar het lukt maar niet om zwanger te worden. gebruik je hormonen voor de iui? suc6 in ieder geval volgende mnd. Aline.
Hai Aline, Wij mogen aan IUI beginnen omdat wij er na 2.5 jaar nog steeds niets veranderd is. Er is geen aanwijsbare reden waarom het niet lukt. Welk ziekenhuis zijn jullie onder behandeling? Ik gebruik nog geen hormonen. eerst 3 pogingen zonder hormonen en daarna 3 met. Jullie ook suc6 volgende maand. Groeten Desiree
Hai desiree, wij zijn sinds een jaar onder behandeling in het ik. te rotterdam. Al met al vind ik het een redelijk zkh. wij hebben de afgelopen mnd veel verschillende artsen gezien en die zitten vaak niet op een lijn qua behandeling.Ook moet je alles zelf in de gaten houden. ook bij ons kunnen ze geen aanwijsbare reden vinden waarom t maar niet wil lukken.erg frustrerend allemaal. Hoe kijken jullie tegen de iui aan? wij hebben er wel een goed gevoel over. Welk zkh zijn jullie onder behandeling? Gr Aline
Ooievaar, je neemt de woorden uit de mond http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=4995 Ik ga deze sluiten om te voorkomen dat er nog een dergelijk topic bij komt! Groetjes, Josien