Hoi hoi! In het kort: oktober bevallen van een prachtige dochter. Borstvoeding gegeven tot 5 maanden volledig, maand 6 afgebouwd. Februari (4 mnd na bevalling) rood verlies. Niet veel, maar toch maar als menstruatie geteld. Exact 28 dagen later weer, maar nu wel een echte menstruatie. Toen na 21 dagen roodverlies. Wel behoorlijk wat, maar net geen menstruatiehoeveelheid die ik gewend ben. 20 dagen daarna weer ongesteld. Nu op cyclusdag 28 niks en ook nog steeds geen ei. Ik temp vanaf de eerste korte cyclus. Iemand dit meegemaakt? Kan dit nog zijn van mijn bevalling/borstvoeding? Ik hen dus na mijn bevalling nog geen ei gehad, wel bloedverlies en iig 2 keer een menstruatie. We willen graag een derde kindje.... Voel me nu een beetje alsof mijn lijf me in de steek laat Liefs, Janneke
Je weet wat ze zeggen hè, 9 maanden op en 9 maanden af. Geef je lichaam de tijd. Je dochter is nog zo jong en je lichaam Moet echt nog herstellen daarvan
Maar ze is nu 9 maanden. Dan ben ik nu toch af ik ben wellicht ook wel ongeduldig... Maar omdat mn menstruatie wel op gang lijkt te komen, waarom dan nog geen eisprong?
Ik zou het de tijd geven, en het even los laten. Als je er zo mee bezig bent kan je lichaam hierop reageren.
Er zijn maanden dat je een eisprong kan overslaan. Heb het helaas deze maand ook, en heb het vrijdag bij de huisarts gevraagd. Naarmate je ouder wordt kan dat vaker voor komen (ben 27, dus zo oud nog niet). Bij de 1 komt het vaker voor dan bij de ander. Als je het idee hebt dat je helemaal geen eisprongen gehad hebt kan je het misschien ook eens navragen bij de huisarts? Misschien is het logisch dat je lichaam nog op gang moet komen (ik weet het niet, ben geen arts), maar kan hij je dan gerust stellen. Succes in elk geval!
Ik zou dit ook navragen bij de ha. Het gaat er Om of jij je voelt en als het niet lekker voelt moet je gaan. Er is er maar 1 die Jan bepalen of negen maanden kort of Lang is en dat ben jij.
Ik kan me voorstellen dat je verdrietig wordt van zulke cyclussen, maar mijn eerste ingeving is dat het nog vrij kort is na stoppen van BV en je bent officieel ook nog niet ontzwangerd. Ik had zelf het gevoel dat het 6 maanden na stoppen van BV pas weer 'helemaal normaal' was. Ik zou het denk ik nog even aankijken, zeker tot je jongste een jaar is, maar dat is makkelijk gezegd vanaf de zijlijn . Als je je zorgen maakt, zou je er met je huisarts over kunnen praten. Succes!
Hihi kan je bij instellingen uitzetten! Bedankt voor jullie reacties! Ik wacht nog even een 'menstuatie' af en als die volgens mijn temperatuur verloopt zonder ei ga ik even langs de huisarts. Het is niet zo zeer dat ik haast heb met een volgend kindje, het is meer dat mijn lijf niet helemaal goed lijkt te werken... Maar idd, miss is het nog te snel of is dit natures way of birth control komt er wel op een natuurlijke manier wat leeftijdsverschil tussen de kids