Lieve dames, Even een vraagje voor de dames die een pipelle hebben gehad. Hoe snel kwam de menstruatie na de pipelle? Gewoon 14 dagen na de eisprong? Of kwam de menstruatie eerder of juist later na de pipelle? Ik ben heel benieuwd. Aanstaande woensdag krijg ik een pipelle en dan starten (hoop ik als mijn schildklier een keer goed is) ik kan niet wachten :-D Liefs!
Ik heb even teruggezocht; bij mij begon m'n menstruatie 4 dagen na de pipelle (en hoe!), dus zeg 11 dagen na de eisprong. Veel succes!
Dank je wel!! Jij houdt ook blijkbaar alles bij? Ik hou vrijwel alles bij, goed om dingen terug te zoeken Was jou menstruatie wel altijd heel regelmatig? Stelt niks voor toch een pipelle? Liefs
Nee, mijn cyclus was in de verste verte niet regelmatig, haha. Het was wel zo dat m'n luteale fase altijd ongeveer even lang was, het was meer de periode voor de eisprong die onregelmatig was. Een pipelle stelt inderdaad echt niets voor.. Ik vond het geen lekker gevoel, maar ook niet pijnlijk, ofzo. Ik zou het zo 20 keer op een dag doen, als dat nodig was Ik hou alles bij op m'n blog, daar heb ik ook even teruggelezen (ik wist het écht niet meer) De pipelle |
Inmiddels heb ik je blog gelezen, wat een heftig verhaal ook wat betreft je nichtje. Is uiteindelijk alles goed gekomen met haar? Hor is jou behandeling afgelopen? Ben je er zwanger van geraakt? Wij zitten in Gent en mijn arts zegt dat ik wel op onverklaarbare wijze een innestelingsprobleem heb maar de andere kant zegt ze dat als ik zwanger raak na een pipelle, ik niet zwanger ben geraakt door de pipelle.. Heel merkwaardig.. Maar ze wil erin meegaan omdat het absoluut geen kwaad kan en het mij een goed gevoel geeft.. Ik ben enorm benieuwd wanneer mijn menstruatie gaat komen zodat we snel kunnen beginnen, als mijn schildklier goed is..
Ik heb 16 okt een pipelle in Gent. Ik moet de pil gebruiken, wel twee weken na de pipelle een startgesprek. Ben benieuwd hoe je de pipelle ervaart. Volgens mijn arts voel je er weinig van.... Succes iig
Hoi Anja, Bedankt voor je bericht. Wij zitten ook in Gent maar wanneer moet jij de pil gebruiken? Voor of na de pipelle? Welke medicatie krijg jij, weet je dat? En in eigen cyclus of met decapeptyl op dag 21 van de voorgaande cyclus je cyclus plat leggen?
Ik ben op cd1 begonnen met de pil. Deze moet ik iig gebruiken tot de 24e (startgesprek) Ik start dan met deca en later de menopur erbij. De pil legt mijn cyclus vanaf heden dus al plat.
Spannend! Behandeling 2 helaas ook niet gelukt? Was dat ook in Gent? Had je cryos en van welke dag? Bij mij denken ze dag 5 een tp te willen doen tenzij ik overstimulatie krijg (wat ik eigenlijk altijd heb) dan dag 5 cryos
Tweede poging was ook in Gent. Omdat ik meerdere terugplaatsingen gehad in NL, allen op dag 3. Daarom wachten ze bij ons ook tot dag 5, ze kunnen dan de deling van de embryo's goed volgen. Helaas heeft er maar 1 zich ontwikkelt tot een blastocyste. Ik ben er wel kort zwanger van geweest. Zo ver zijn we nog nooit geweest. Helaas is mijn amh aan de lage kant (1,4) dus heb niet de luxe positie van veel eicellen...
Wat een teleurstelling! Was dat een dag 3 of dag 5 embryo toen? En heel even een positieve test gehad dus? Omdat ik veel eicellen heb willen ze proberen voor dag 5 te gaan.. Ene kant ook wel bang voor.. Mijn amh pas voor laten prikken en die is 4.6 ( boven de norm gaf de arts aan) ik reageer dus heel heftig.. Binnen de kortste x tegen een overstimulatie aan.. En Gent wil dan geen verse tp doen terwijl ik wel zwanger ben geweest van een verse, helaas miskraam geworden maar heb daar wel meer vertrouwen in..
Mijn nichtje is op 22 januari overleden.. Wij zijn toen met alles gestopt. Ik gebruikte Menopur, maar daar ben ik toen meteen mee gestopt, wij hadden er geen zin meer in en zouden in mei of juni weer verdergaan. Tot ik half februari ineens hoofdpijn kreeg. Hoofdpijn die ik altijd had vlak voor een eisprong. Ovulatietest gedaan; die was positief. De volgende dag naar de kliniek gebeld (want de dag daarvoor was een zondag) en gevraagd of zij diezelfde dag nog een behandeling in konden plannen. Dat kon, dus 's middags naar Duitsland gereden en daar hebben ze de IUI gedaan. Van die IUI ben ik zwanger geraakt.. Uiteindelijk dus wél de eerstvolgende behandeling die gedaan werd na de pipelle..
Bibi:die embryo was ook een dag 5. Idd positieve test, uit bloedtest bleek dat hcg lager was dan gemiddeld, het kon beide kanten op, helaas werd het een miskraam (met een ziekenhuisopname) Shaddixx:hopelijk geeft een pipelle ons ook het mooie zo gewenste resultaat
Oh wat erg Shadixxx! Vreselijk, wat is het leven dan oneerlijk!! Hoe gaat het nu met je zusje (was het toch of broertje) met partner? Trekken hun zichzelf er een beetje doorheen? Lijkt me ontzettend moeilijk.. Wat goed dat jij wel zwanger bent geraakt! Wat knap dat je je lichaam zo kent en wist dat het weleens je eisprong kon zijn en dat je ook gelijk in dusseldorf terecht kon! Wij zitten nu bijna 3,5 jaar in mmm en ik hoop echt met heel mijn hart dat dit eens de laatste behandeling gaat worden. Ik hoop dat mijn menstruatie niet te snel komt na de pipelle zodat Gent een goede meting kan doen van mijn schildklier en we mogen beginnen.. Liefs
Anja1977 miskraam met ziekenhuisopname? Jeetje wat heftig meid! Wat ging er mis tijdens de miskraam? Wanneer krijg je uitslag van het bloedonderzoek? Ik duim voor je! Welke arts heb je in Gent?
Mijn lichaam reageert heftig op gynaecologische "complicaties". Na de eerste punctie heb ik ook een dagdeel in t zkh gelegen. Wij wachten nog op uitslagen van uitgebreid bloedonderzoek(oa auto immuunsysteem, stolling en genetische afwijkingen), pipelle en dan de 24e uitgangsecho en vol energie op naar icsi3! Mocht het niet lukken dan switch ik van zorgverzekeraar voor een 4e en 5e vergoede icsi poging. Maar hopelijk komt t niet zo ver. Ik heb Dr A De B. Erg vriendelijke en geduldige arts!
Dat is behoorlijk heftig.. Dan zit je al helemaal niet op een punctie te wachten.. Dat uitgebreid bloedonderzoek hebben wij ook gehad.. Hopelijk is het goed of dat ze iets gevonden hebben waar ze wat mee kunnen! Dan weet je iig iets. Ik ga duimen voor je!