Wie heeft dat ook mee gemaakt dat de progesteron te laag was en welke behandeling heb jullie toen gekregen bij mij is dat ook na gekekenen hij was te laag nu moet ik over 2 weken weer naar het zziekenhuis en wil behandeling krijgen loop daar nu al drie jaar ze sturen ne gewoon altijd weer weg met mevrouw u heeft ee eigen cyclus dus dat moet goed komen Nu zijn ze er achter dat de waarde naar beneden is ben benieuwdwat ze doen Gr
Vreemd hoor . Zou toch duidelijkheid willen hebben! Maak een afspraak en zeg dat je het er niet mee eens ben. Anders via je huisarts advies vragen en eventueel een second opinium
Ja 12 januari moet ik weer komen ik weet dat mijn progesteron te laag is dan kunnen ze toch iets van behandeling geven waardoor het allemaal lukt dacht mischien heeft iemand het zelfde mee gemaakt
Als je progesteron te laag is, heb je geen of geen goede eisprong. Je baarmoederslijmvlies wordt veel te snel afgebroken, waardoor een innesteling wordt bemoeilijkt. Je kunt door middel van hormoonmedicatie ervoor zorgen dat je wel een goede eisprong krijgt. En er kunnen extra hormonen gegeven worden, zodat je progesteronwaarde na de eisprong hoog genoeg blijft. Er is dus zeker het een en ander mogelijk. Met aanvullende medicatie kun je op de gewone manier zwanger proberen te worden, als de zaadkwaliteit goed is. Succes!