Hallo, Ik kan mijn eisprong niet voelen of inschatten en temperaturen heett ook weinig zin. Deze ronde heb ik ovulatie testen gebruikt maar deze bliiven licht positief, soms iets donkerder soms iets lichter. ik heb het gevoel of ik mn ei steeds mis of misschien wel helemaal geen eisprong heb. Ik word wel ongesteld, 1 of 2 dagen. zijn er nog andere manieren dan temperaturen en ovulatietesten? en wat kan ik anders nog doen? Het is namelijk erg frustrerend. .
Meid ben je 1 of 2 dagen in totaal ongesteld en heb je langere cyclussen of altijd wel dezelfde tijd er tussen? Als je langere cyclussen hebt en maar 1 of 2 dagen ongesteld bent zou ik voor de zekerheid even naar je huisarts gaan en vragen om verwijzing gynaecoloog. Ik had dit ook en ben er net mee heen geweest. Nu ga ik waarschijnlijk aan een hormoonkuur om mn cyclus weer regelmatig te krijgen en een eisprong op te wekken.
Ik heb meestal een cyclus van rond de 31 dagen met de laatste keer 1.5 dag ongesteld, verder meestal 1 tot 3 dagen. wat was er bij jou dan?