Wanneer vrijen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dapper, Nov 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dapper

Dapper Niet meer actief

Hoi,

We proberen zwanger te worden, zonder al te veel poespas zoals ovulatietesten en temperaturen. Wel proberen we om de dag te vrijen.

Mijn cyclus is nog niet heel erg regelmatig, maar ik verwacht rond het weekend mijn eisprong.

Nu merk ik vandaag dat de boel beneden vochtiger is en net bij het afwegen had ik wat doorzichtig slijm wat al wat dradig was. Gisteren had ik dit nog niet.

Wie weet hoe ver voor je ei je al vruchtbaar slijm hebt. Is het verstandig om vandaag nog te vrijen of is morgen vroeg genoeg?

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    dat is zo niet te voorspellen helaas, om de dag zit je sowieso goed

3. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Als je het zo vaak doet dan maakt dat niet uit.

4. Dapper

Dapper Niet meer actief

Maar we hebben gisteren al overgeslagen :)

Dus twijfel over vandaag of toch morgen maar volgens schema ;)

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    lol lekker romantisch :D, denk dat het niet echt veel uitmaakt, sperma blijft in de meeste gevallen wel een dag of 3 goed. (mits de man gezonde cellen aanmaakt natuurlijk)

6. Dapper

Dapper Niet meer actief

Hahaha ja het klinkt niet heel romantisch :)

Gelukkig valt dat in de praktijk wel heel erg mee;)

7. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    had al zo een idee ja, maar het kwam er wel erg plastisch uit zeg maar haha.
    Helaas kan afscheiding van alles betekenen, een kleine hormoonschommeling kan al verschil maken, dus duidelijkheid heb je niet echt helaas.

8. Dapper

Dapper Niet meer actief

Hahaha ja i know.... ondanks dat we er niet te veel mee bezig willen zijn, willen we toch wel graag dat het slaagt ;)

Bedankt iig voor je reactie. We zien wel even of het vandaag of morgen wordt. Net waar we zin in hebben :D

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Om de dag is het beste advies inderdaad. Veel plezier :D

10. Mel7

Mel7 Bekend lid

Apr 12, 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk vanavond voor het slapen gaan, dan blijf je ook nog lekker in bed liggen natuurlijk.. en aangezien je gisteren hebt overgeslagen :)

Share This Page