Hoi, We proberen zwanger te worden, zonder al te veel poespas zoals ovulatietesten en temperaturen. Wel proberen we om de dag te vrijen. Mijn cyclus is nog niet heel erg regelmatig, maar ik verwacht rond het weekend mijn eisprong. Nu merk ik vandaag dat de boel beneden vochtiger is en net bij het afwegen had ik wat doorzichtig slijm wat al wat dradig was. Gisteren had ik dit nog niet. Wie weet hoe ver voor je ei je al vruchtbaar slijm hebt. Is het verstandig om vandaag nog te vrijen of is morgen vroeg genoeg?
lol lekker romantisch , denk dat het niet echt veel uitmaakt, sperma blijft in de meeste gevallen wel een dag of 3 goed. (mits de man gezonde cellen aanmaakt natuurlijk)
had al zo een idee ja, maar het kwam er wel erg plastisch uit zeg maar haha. Helaas kan afscheiding van alles betekenen, een kleine hormoonschommeling kan al verschil maken, dus duidelijkheid heb je niet echt helaas.
Hahaha ja i know.... ondanks dat we er niet te veel mee bezig willen zijn, willen we toch wel graag dat het slaagt Bedankt iig voor je reactie. We zien wel even of het vandaag of morgen wordt. Net waar we zin in hebben
Ik denk vanavond voor het slapen gaan, dan blijf je ook nog lekker in bed liggen natuurlijk.. en aangezien je gisteren hebt overgeslagen