Even mijn hart luchten ......

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 1988 mama, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1988 mama

1988 mama Niet meer actief

Gisteravond een emo momentje bij een onwijs gaaf concert...
    een nummer , voor iemand die wel wat positiviteit kan gebruiken , vul voor je zelf maar in wie ..... Ik dacht , wat zou het fijn zijn als een 2e kindje nou eens "vanzelf " zou komen.

Ik heb een prachtzoon , ben de gelukkigste moeder op aarde , en roep altijd, ookal mocht een 2e kindje voor ons niet weg gelegd zijn , dan heb ik daar vrede mee ! Ik heb een pracht zwangerschap gehad , 9 maanden mijn mooie zoon gedragen , en nu al een jaar mogen genieten van een heerlijk ventje. Dat neemt niemand mij meer af.

Viel dan ook even rauw op mijn dak , dat ik tijdens een concert notabene zo geraakt werd door een nummer , en ik even intens verdrietig werd van het feit dat ik verminderd vruchtbaar ben.

De wens voor nog een kindje is heel groot, Ik ben na mijn bevalling nooit meer aan de pil geweest , en na 11 maanden borstvoeding wacht ik nu ontzettend hard dat mijn cyclus weer normaal word.

Ik HOOP op een spontaan wonder , maar moet wel realistische blijven.
    Maar ik zie zo zo zo ONGELOVENLIJK op tegen de medische molen.
    Dat ik gewoon niet weet waar ik weer moet starten.
    3 maanden na dat ik volledig gestopt ben met BV zou ik naar de GYN. mogen gaan voor een cyclus analyse . ( dit zou december zijn)
    Ik wil wachten tot mijn cyclus weer normaal is , want ook nu na de 3e maand na BV. is mijn cyclus inmiddels alweer 6 weken.

Hoe ga ik de MMM combineren met mijn baan (zelfstandig kinderopvang 3 dagen in de week) Ga ik het trekken die achtbaan van emoties????

Gisteren kwam even het besef KEIHARD bij me binnen ! Wat is dit ongelovenlijk moeilijk !!

Voor nu even mijn verhaal van me afschrijven , een verhaal wat je niet zomaar met iemand deelt , Omdat het ook nog een zo ontzettend moeilijk is om begrepen te worden!

2. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik snap dat je er tegenop ziet, het is ook allemaal niet niks! Ik hoop met je mee op een spontane zwangerschap! De wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor! en gewoon die emoties toelaten! Zeg ik heel stoer terwijl ik mijn tranen stond weg te slikken bij de intocht van Sinterklaas ;).
    Liefs en sterkte!

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Laat de emoties maar toe, want het is inderdaad niet niks.
    Ik hoop met je mee op een spontane zwangerschap!! Wat Doortje al zegt, de wonderen zijn de wereld niet uit.

In de mmm zitten is inderdaad een achtbaan van emoties. Ik ben blij dat het bestaat maar vind het ook zo vreselijk moeilijk.

Dikke knuffel voor jou!

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meid, ik ga tegen je zeggen wat mijn oma altijd tegen ons zei; Als een mens moet, kan hij heel veel. Als jullie graag nog een kindje willen en vinden dat jullie dat moeten proberen, dan vinden jullie de kracht om met de mmm om te gaan!

Ja, het gaat moeilijk worden; emotioneel en praktisch, maar als je het niet doet, heb je later misschien spijt dat je het niet gedaan hebt.

Wij zijn er hier voor steun en je hebt al een gezinnetje die je erdoorheen kunnen helpen :)

Deel Deze Pagina