vreemde bloedingen...

Discussion in 'Zwanger worden' started by MICH18, Sep 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Hoi dames..

Ik ben een mama van 2 prachtige boys en mijn vriend en ik zijn niet bewust bezig voor een derde (hij zou het wel al heel graag willen) we deden het echter de afgelopen maanden niet altijd veilig.. maar daar gaat mijn vraag niet om. 10 augustus ben ik ongesteld geweest mijn cyclus was enkele maanden tussen de 26 en 28 dagen vrij normaal dus. Nadat ik ongesteld was geweest (eerste dag menstruatie 10 augustus) kreeg ik na 2 weken bloedverlies.. dit heeft 2 dagen geduurd en had een tampon nodig. Gelijk daarna was het weg.. vond het vreemd want heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt. Had zoiets van als ik dit vaker krijg... ga ik naar een dokter om het na te laten kijken.. daarna tijdje niks gehad.. tot afgelopen week toen heb ik 3 dagen bloedverlies gehad ( ook tampons gebruikt) ik snap er zelf niks van en ben best wel bang... ik verwachtte mijn echte menstruatie vandaag... het bloedverlies hing niet gepaard met buikpijn terwijl ik normaal helemaal krom lig van de pijn! Werd steeds overvallen ook door het bloeden omdat ik voor de rest totaal niks voelde.. heeft iemand dit ook gehad? Zou ik dit moeten zien als mijn menstruatie? Want ik weet het echt niet meer! Help! Wordt er best angstig van..

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat is best wel vreemd inderdaad, 2 weken na je menstruatie een beetje bloedverlies zou een innestelingsbloeding kunnen zijn maar 2 dagen lang zoveel dat je een tampon nodig hebt is wel vreemd.
    Nu weer 3 dagen bloedverlies met andere klachten dan je normaal hebt, ik snap dat je dat eng vindt.

Heb het zelf nooit meegemaakt maar als ik dat zou hebben dan nam ik toch eventjes contact op met de huisarts, je kan beter een keer teveel ernaartoe gaan dan te weinig. Succes!

3. Groot

Groot Actief lid

Dec 15, 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het even aankijken, maar als je komende weken weer een paar keer bloedverlies hebt zou ik idd ook de huisarts bellen, kan hij/zij even kijken waar het vandaan komt.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hoeveel maanden ben je nu al ongi geweest na de geboorte van je jongste?

Klinkt een beetje als tussentijdse bloedingen... Slik je geen ac? En geef je misschien bv?

5. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ik geef geen bv meer en ook geen ac.. en ben ook niet aan de pil ofzo al maanden niet meer... was na 8 weken alweer ongesteld... hij wordt deze week 1 jaar.

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Oh nee dat is al lang geleden dan....

Ja ik zou het ook niet weten dan eigenlijk... Kan natuurlijk wel zo zijn dat als je bv net gestopt bent met de bv je lichaam even gek doet.

7. Ikke92

Ikke92 Lid

Aug 3, 2014
    37
    0
    0
    Ik heb tussen mijn menstruaties ook bloedingen soms 1 en soms 2 dagen. Dit zou volgens mijn dokter door de eisprong zijn. ( waar ik me verder ook best ziek door voel etc.)
    Misschien bij jou ook het geval?

Share This Page