Al een paar dagen heb ik af en toe een kramp, alsof ik ongesteld ben. Ik heb de krampen altijd pas na mijn eerste bloedverlies. Kan dit een zwangerschap betekenen of niet? Ik zit nu op de 32e dag van mijn cyclus.
hoeveel dagen heeft je cyclus normaal dan?als je nu overtijd ben effe een kv testje halen die zijn het goedkoopst en het best.
Ik zou nog heel even wachten met testen, gezien de lengte van je cicly in je handtekening. Maar idd ongikrampen en geen bloed.... lijkt wel op zwangerschap. Ik heb in ieder geval bij mn zwangerschappen de eerste periodes die krampen ook gehad... en heb twee gezonde kinderen op de wereld gezet. Wacht nog een dag of 3 4 en dan gaan testen. Is die evt negatief en je houdt krampen en geen ongi? Dan na een week nogmaals testen en anders evt naar de HA gaan.
ook ik een aantal dagen voor nod kramp. moet wel zeggen dat dit normaal is voor mij, dus ik dacht wél ongesteld te worden... ik denk dat het de innesteling was. ook na de positieve test nog flinke krampen gehad, niet fijn, maar geen bloed. het hoort erbij is me nu duidelijk. de kleine maakt gewoon wat ruimte . hopelijk voor jou ook een positieve test een dezer dagen!
jaaaa ik heb getest en ben zwanger!!!! had nog een kruidvat test in huis, daarna clear blue gehaald, beide positief! (1-2 week)
@krullebos van harte gefeliciteerd Ik heb sinds woensdagavond/nacht ook krampen ter hoogte van onderbuik/schaambot met soms uitstraling naar liezen. Had jij hetzelfde? Denk vorige week mijn ei gevoeld te hebben, maar zeker weet ik het niet want heb het al eens eerder gedacht, maar na 68 dgn nog steeds niet ongi (2e ronde) En als het ei eerder wel al eens was, was ik nu wel al een ongi geweest toch? Wij klussen nog wel geregeld zo om de dag, dus als mijn ei komt, zou dat in ieder geval goed moeten zijn! Heb al aantal keer negatieve test in handen gehad, dus durf eigenlijk niet meer te testen! Laatste test was de zaterdag voor de vrijdag waarin ei dacht te voelen. Dus als ik weer ga testen is het minimaal volgend weekend?
pfff lastig is dat. Ik heb krampjes overal onderin. Niet zo pijnlijk als wanneer ik ongesteld ben. Had steeds het idee dat er met t afvegen bloed om mn wcpapier moest zitten, maar dat zat er niet. Een vriendin van mij zei altijd, als je echt denkt van ik kan elk moment ongesteld worden en het gebeurt maar niet... dan moet je testen. Als je vorige week je ei gevoeld denkt te hebben zou ik idd pas volgende week weer testen.
Nee bij mij is het ook niet zo hevig als bij mijn menstruatie. Heb ook een gevoel van soort druk op de blaas alsof ik al een dag niet geplast heb, of dat je te lang gewacht heb met naar wc gaan kan je immers ook zo last van krijgen. En sinds vandaag voelt het daaronder een stuk natter, loop elke keer naar wc maar geen ongi te bekennen, wel wat licht slijm. Had jij dat ook. Hoop dat ik net als jij volgende week ook positieve test in handen mag hebben!!!
Ja hier Ik heb Ook last van krampen en elke keer denk ik dat ik ongesteld ga worden maar er komt niks ik hoop natuurlijk met heel mijn hart dat het raak is!!! Ook voor jou meid!!!
Had je eigenlijk al ongi moeten worden of... Ik denk mijn ei vorige week vrijdag gevoeld te hebben, maar zoals je eerder hebt kunnen lezen heb ik dat wel eens eerder gedacht... Dus dan kan ik vanaf volgende weekend testen! Mijn borsten worden wle groter met de dag. Heb 2 dgn kramp gehad en gister maar heel klein beetje... SUc6 met wachten... vervelend he!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dinsdag is mijn NOD.. Ik heb sinds drie dagen een hele opgezette buik. Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik helemaal onderin wat gerommel... nu lijkt het wat meer erboven te zijn. Ik heb ook het idee dat mijn BH niet helemaal lekker meer zit. (Vorige maand vaag ongesteld geworden.. heel weinig. Toen getest maar niets aan de hand). Gisteren getest omdat ik me echt zo anders voel... maar dat was misschien nog te vroeg. (Dat was een test van kruitvat voor een tientje). Heb nu de 2 v5 gehaald gezien de positive geluiden over deze testen. Ik wacht het nog maar een paar dagen af....
hoi allemaal,, Ik ben nieuw, Heb al 2 kindjes. me eerste zoontjuh is met 37 wkn in me buik overleden.(04-01-09) en vorig jaar september is ons 2de zoontje gezond ter wereld gekomen. We zijn nu bezig met de eerste ronde. Ik heb 1 feb me ei gevoeld. Sinds die tijd heb ik de helle tijd een krampende gevoel in mijn onderbuik. Ben sinds een paar dagen licht misselijk sochtend en savonds. En mijn borsten zijn wat groter geworden en me tepels gevoeliger en ben snel op me piep getrapt haha. Me buik is ook sinds een paar dagn enorm opgezet en moet vaker naar de wc om te plassen en ontlasting. over weekje kan ik testen. Zou dit een zwangerschap kunnen zijn? Met me andere 2 zwangerschappen was ik niet zo oplettend als nu met dingen voelen. Bedankt alvast. Gr dine
Ik snap er nu helemaal niks meer van, ik had woensdag mijn NOD, nou kan het zijn dat het wat later is, omdat ik geen regelmatige cyclus heb. Maar nu heb ik al 2 dagen menstruatiekrampen, maar nog steeds geen menstruatie... Ik heb afgelopen week al een paar x getest, maar dat was allemaal negatief... Iemand enig idee wat er loos is??
Het zou kunnen dat je een laat ei had en nog niet 'voldoende' overtijd bent om een positieve test te hebben. Bij mijn jongste werd de test positief op dag 40, toen was ik 10 dagen overtijd en had al 5 negatieve testen gehad. Maar geen menstruatie en ik voelde me zwanger... En uiteindelijk klopte dat ook. Later bij de echo bleek idd een laat ei: ik was een week minder lang zwanger dan ik dacht. Veel succes met afwachten! Zenuwslopend... (zit zelf ook op een wachtbankje, voel me ontzettend zwanger, maar tot op heden geen positieve test)