Hallo meiden, Kunnen jullie mij vertellen wat een normale progesteron waarde is? ik heb bloedgeprikt op dag 21 van mijn cyclus, en het was toen 20.5 wat betekent dit? Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Groetjes, Samira
Hoi Samiraatje84 Aan de progesteronwaarde op dag 21 kunnen ze zien of je een goede eisprong hebt gehad. Dat vertelde de gynaecoloog mij. Maar heeft de gynaecoloog dat niet aan jou verteld? Succes! Groetjes
Volgens mij is alles boven de 10 goed en 15 heel goed! Dus je hoeft je volgens mij geen zorgen te maken.
ik had een waarde van 38, is dat dan niet raar? er staat op me verwijsbrief dat de HA dacht dat ik wel zwanger kon zijn.(ben ongi geworden)
Minime en Natasja ik moet pas 23 jan naar de gyn, maar ik ga denk ik deze week nog effe bellen en vragen of het nou goed is of niet, dan laat ik jullie het niet weten. Mounia, 38 ik zou niet weten wat dat betekent, maar je hoort van mij deze week! bedankt voor jullie reacties!
Als je progesteronwaarde boven de 20-30 zit, dan betekent dat dat je een goede eisprong hebt gehad. Voor de rest zegt het niet zo veel, alleen dat je ei gesprongen is en je misschien een goede kans hebt, als je rondom je eisprong geklust hebt. Groetjes, Jippie