Heeft iemand verstand van progesteron waardes? Wat moeten de waardes zijn na ovulatie ?? Ik heb vanochtend bloed geprikt en er staat progesteron 78,0. Ik zou vandaag gebelt worden door de arts maar het was uitgelopen . woensdag 18-9 had ik een follikel van 15mm en 1 van 11mm. Weekend kon dan de eisprong komen , ik heb niks gevoeld terwijl ik dat meestal wel heb.
Toen mijn progesteron geprikt werd op 7dpo was het 41 (wat volgens de grafiek die ik erbij kon zien super hoog was) en bleek ik zwanger te zijn!
Ligt eraan hoe vaak je wilt testen. Ik ben geen vroege tester in tegenstelling tot velen hier op ZP en zou op z'n vroegst volgende week vrijdag testen. Maar als je een vroege tester bent, zou je wellicht al wel op donderdag kunnen testen.
Ja ik heb besloten om nu rustig af te wachten tot Vrijdag de 4de. Zoveel vroege testen voorheen gedaan maakte mij alleen maar verdrietiger . Hoop dat het deze keer wel raak is
Goedemorgen , ik heb net een test gedaan en helaas niet zwanger , nu afwachten tot mijn menstruatie komt