Hoi meiden Het leven hier is op het moment een echte achtbaan van emoties... Ik heb afgelopen jaar 3 miskramen gehad in nov 2010 april 2011 en van 2 vruchtjes in dec 2012. In totaal heb ik nu 4 miskramen gehad, voor mijn oudste dochter ook 1. Nu heb ik op 23 mrt weer een positieve test in handen! Hardstikke fijn natuurlijk maar ook de meest spannende weken zijn weer aangebroken. De afgelopen 2 weken leken wel 2 jaar... Een week geleden kreeg ik donderdagnacht ineens onzettend veel buikpijn, smorgens naar de gyn geweest omdat ze bang waren voor bbm maar dat was het gelukkig niet. Vruchtje zat op de goede plek en was qua termijn de goede grote, nog geen hart maar dat kan ook niet. Was ong 5 weken en dan 4,5 mm. Nu kreeg ik in het weekend wat bloed... dus ja spanning alom. Ook wat buikpijn, smaandags gebeld en afgesproken om tocg af te wachten tot donderdag. Gelukkig werd het bloedverlies en buikpijn minder. Donderdag met een knoop in mijn maag heen.. en toen bleek alles goed. Zat rond de 5.5 weken en vruchtje was goed gegroeid naar 11,3 mm zat mooi hoog in de baarmoeder en alles zag er goed uit dus opgelucht. Tot savonds, kreeg ik weer een fikse bloeding. Dus gister weer naar de gyn geweest en het zag er nog goed uit. Was gegroeid van 11.3 naar 13,4 mm. Nog geen hartactie maar dat is dus ook nog net wat te vroeg. Ook heb ik gisteravond weer een bloeding gehad en heb ik nu de hele tijd wat bloed. Dus erg spannend Nu voelt alles erg gevoelig en jeukerig, volgens de gyn die ik vanmorgen aan de tel had kon dat komen vd bloedingen. Ik zelf denk dat ik een beginnende schimmelinfectie ofzo heb.. kun je daar ook bloedingen van krijgen? Ik heb een zalf gekregen vorige week vd huisarts die zei dat het geen infectie was maar wel geirriteerde schaamlippen enz. Dus ja blijft afwachten Nu moet ik donderdag weer heen groetjes!