Waar te beginnen... december kwam ik erachter dat we zwanger waren alleen is dit op 29 januari een miskraam geworden. Nu 3 maanden verder en cyclussen van 35 en 28 dagen wacht ik op mijn menstruatie... wordt er helemaal gek van. Op dag 13 had ik iets van bruinverlies, dag 15 doorzichtig slijm.. op dag 17 had ik echt hevige krampen en op dag 21 weer doorzichtig taai slijm. Ook heb ik jeukende borsten en af en toe pijnlijke borsten (dit heb ik normaal gesproken NIET voor mijn menstruatie). Inmiddels zitten we op dag 31 en nog steeds geen menstruatie. Kan het nog? Is er nog hoop? Of had ik dan nu al een positieve test moeten hebben?
Heb je ovulatie testen oid gebruikt? Want anders is het voor ons moeilijk om er wat zinnigs over te zeggen.
als je op de dag van de krampen (dag 17) of de dag erna (dag 18) je eisprong zou hebben gehad zou je NOD ongeveer op dag 34 of 35 zijn (bij een LF van 14 dagen) Dus over 3 á 4 dagen pas. je kan al wel testen, want als je klachten van een zwangerschap komen moet je al positief testen