Nog steeds geen ontrekkingsbloeding na primolut kuur!!! Wat nu???

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door memmie81, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memmie81

memmie81 Lid

6 aug 2008
    42
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb afgelopen zondag m'n laatste tabletten van een 10 daagse primolut kuur geslikt om zo m'n menstruatie op te wekken. Is het normaal dat ik nog steeds geen onttrekkingsbloeding heb gehad?Wie herkent dit en wie kan mij advies geven?

Groetjes memmie

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    bij mij is mijn menstruatie ook 4 of 5 dagen na het stoppen van de primolut. Kan dus nog wel komen, verschilt per vrouw.

Indien je dit weekend niet ongesteld wordt zou ik maandag even met je arts bellen...

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Bij mij kwam ie na 3 dagen, maar dat kan per vrouw verschillen, kijk het nog even een paar dagen aan en anders inderdaad maandag even je arts bellen...

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan soms inderdaad wat langer duren voordat je bloedverlies krijgt. Bij mij is het meestal de 4e of 5e dag na het stoppen met de kuur, maar het kan wel tot een week duren. Succes!

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Was bij mij 5 dagen heb het 1 keer gehad.

6. memmie81

memmie81 Lid

6 aug 2008
    42
    0
    0
    Hallo dames,
    bedankt voor jullie reacties.
    De bloeding is ondertussen op gang gekomen. Een hele opluchting. Nu zondag beginnen met clomid. Ben benieuwd.... Hopelijk heeft het snel resultaat. Wie weet wanneer ik het beste de clomid kan innemen? 's ochtends of 's avonds?

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik slik de clomid s avonds rond 6 uur, meestal is dat ook gelijk etenstijd

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het tijdstip dat je het inneemt, maakt niet zoveel uit. Als je het maar elke dag rond dezelfde tijd doet. Ik nam het meestal 's avonds voor het slapen gaan. Je kunt het beste een moment uitkiezen dat je het niet vergeet.

Heel veel succes, ik hoop dat de Clomid meteen goed aanslaat!

9. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Ik heb dit ook pas gehad, alleen dan met Provera! De gyn wist ook niet hoe het kwam. Hij zei wel dat mijn BMS te dun was(?). Ben nu weer aan een Proverakuurtje. Zit nu op wachtdag 4 voor een ontrekkingsbloeding.... Ik voel wel wat in mijn baarmoeder, maar de vorige keer rommelde het ook en toen kwam er ook niks!

Deel Deze Pagina