Hallo meiden, net de uitslag van m,n progesteron gekregen die vrijdag is geprikt en hij is 165 schrok er best van en lees nu dat het kan duiden op een zwangerschap.. m,n banner klopt niet die loopt 1 dag voor zijn er meiden die ook z,n hoge waarde hadden en waren jullie zwanger?? liefs maybe
Hoge progesteronwaarde en een mooi tempkaartje. Dat biedt goede hoop voor jou! Zelf geen ervaring met een progesteronwaarde trouwens.
@coco: ik heb al een week ongi pijn... dus had de hoop opgegeven tot ik m,n waarde hoorde... ga morgen ochtend een test doen
Spannend!! Ik had na mijn 1e ronde clomid mijn bloed laten testen 8 of 9 dagen na mijn eisprong en mijn progesteronwaarde was toen 101. Zie banner voor het resultaat ! Good luck!!
ja heb inderdaad getest.. gisteravond een licht roze streepje.. vanmorgen amper een streepje te zien... dus ga uit van negatief helaas... vrijdag is m,n NOD dus we wachten het af maar denk niet dat het raak is
Dat is een mooie waarde, ik duim voor goed nieuws! Je testje is hoopvol ! Ik had overigens eens een waarde van 130 na eisprong en ik was toen niet zwanger die ronde.
nou dagen onzekerheid en verschillende lichte streepjes in vanmorgen m,n temp gezakt.. dus zal vandaag of morgen wel ongi worden
bedankt meiden, wij hadden na lange tijd ook eindelijk weer eens goede hoop na z,n mooie eisprong.. maar helaas
Balen zeg, misschien was de progesteron zo hoog, doordat er 2 eitjes waren gesprongen! Maar heel jammer...