Afgelopen vrijdag is er bij mij een 4-cellig embryo teruggeplaatst. Dit was 3 dagen na de punctie. Ik geef mezelf eigenlijk heel weinig hoop op het slagen van deze ICSI-poging, maar ben erg benieuwd of er mensen wel zwanger zijn geworden van 4-cellige embryo's en dan met een TP 3 dagen na de punctie (oftewel trage delers) Kan wel even wat positieve verhalen gebruiken....en ik weet na 6 ICSI's best dat je ook niet zwanger hoeft te worden van een topembryo
ik heb geen idee hoeveel delig ze bij ons waren.. maar ik had 2 emmy van matig kwaliteit en fragmentatie.. en ben inmiddels in het rijkelijke bezit van 2 mooie meiden.. met alles er op en er aan.. heel veel suc6 met wachten..
Ook hier een heerlijk klein mannetje van een redelijke embryo dus zeker geen topper! Bij mij zijn 2 redelijke (geen idee hoeveel cellig dat is) embryo's teruggeplaatst toen (3e poging) en 1tje is lekker blijven plakken. succes!!
Dit klinkt als muziek in mijn oren.... In het ziekenhuis zeiden ze dat het een kleine kans was, maar dat het toch zou kunnen lukken....anders plaatsen ze toch hoop ik niet terug.
hier een goeie emmy en dez was maar 5 cellig!! en de 8 cellige van de maand ervoor had niks gedaan. dus blijf positief!!!