De titel zegt het al. Herkent iemand dif? Heb sinds dag of drie gevoelige en soms zelfs pijnlijke borsten, vooral met bh of als ik net uit bed kom. De zijkanten doen vooral zeer. Ik ben gezegend dat ik voor mijn regels al jaren alleen last heb van hoofdpijn en verder niks. Nu hoop klachtjes waaronder pijnlijke borsten. Kan dat? Dat als ik zwanger zou zijn ik dit keer juist wel last heb van me borsten? Het valt me zo op. Bruce bibi
Je kunt er eigenlijk geen pijl op trekken. Ik had ook nooit zere borsten voor NOD en heb dit ook een ronde gehad, waardoor ik hoop kreeg. Maar.. gewoon ongesteld. De volgende ronde voelde ik helemaal niets en raak. Dus eigenlijk zegt t niet zoveel.. het kan raak zijn, maar hoeft niet.
Het kan wat zeggen, maar helaas houdt ons lichaam ons ook graag voor de gek. Op hoeveel dpo zit je nu? Ik hoop voor je dat het een goed teken is
Ik had de vorige ronde voor NOD ook enorm last van m'n borsten, ik kon ze amper meer aanraken. Helaas brak m'n menstruatie door, toen was de gevoeligheid ook weg.
Het is ook nog eens zo dat het kan zijn dat je lijf de ene keer wel symptomen laat zien en de andere keer niet, ookal is de dag van de cyclus en de situatie (wel/niet zwanger) hetzelfde. Er is geen peil op te trekken.