Wie herkent dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Maantje555, Nov 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maantje555

Maantje555 Niet meer actief

Net nu ik aan het idee gewend was dat ik weer aan een nieuwe ronde moest beginnen;

Mijn nod was 11 november, vandaag dus. Op 7 november kreeg ik last van bruinverlies, wat ik altijd 2 dagen voor m'n menstruatie krijg. 9 november had ik dan voor het eerst gewoon bloed, dus ik dacht dat m'n menstruatie was doorgebroken. Maar het zette niet echt door. Normaal zijn mijn eerste 3 dagen altijd best hevig.. Aantal keer per dagen tampon wisselen etc maar nu voldeed ik met 1 tampon... Gister ook en sinds gisteravond heb ik helemaal niet meer gevloeid. Wel nog steeds tampon in gehad voor de zekerheid maar geen bloed, alleen beetje gelig/witte slijm iets.
    Ik heb dit nog nooit gehad dat ik maar 1,5 dag ongesteld ben, dus test gedaan. Negatief natuurlijk. Maar heb wel sinds vandaag t gevoel dat m'n borsten gevoeliger worden..dit kan natuurlijk weer puur verbeelding zijn... Maar kennen jullie dit????

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

Jul 18, 2013
    1,003
    9
    38
    Ja, lastige situatie, want moet je dit nu tot een ongesteldheid rekenen of niet? Ik zou zelf een dag of drie afwachten of de menstruatie niet alsnog doorbreekt en anders nog een keer een testje doen.
    Succes!

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Uhmmm zou helemaal niks afwachten maar meteen een test doen! Ben benieuwd!

4. Maantje555

Ik heb gister dus al een test gedaan op m'n nod en die was negatief...

5. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    Hey,

Ik wil je geen valse hoop geven maar dit kan bijv.

Stel dat dit een innestelingsbloeding is... Een innestelingsbloeding zit ongeveer op 6 a 12 dagen? na je eisprong maar je kunt normaal gesproken pas 14 dagen na eisprong testen dus ik zou even een weekje wachten en dan nog eens testen.

Ik zelf testte op nod ook negatief dus t kan wel...

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je ongi eens een keer even anders is.

6. meelanor

meelanor Fanatiek lid

Apr 29, 2012
    1,408
    142
    63
    Alphen, NB
    enne als je denk dat het iets is... geen tampon gebruiken ;) die kan een evt zwangerschap verstoren (kans is klein maar hij is er wel )

7. Maantje555

Ja als het niet doorzet test ik over n paar dagen nog een keer.. Ik zit vandaag of morgen 14 dagen na de eisprong. Had maandag en dinsdag een positieve ovulatie test (2 weken geleden).... Ik vind t maar een beetje raar :)

8. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

Feb 25, 2012
    937
    0
    16
    Inderdaad even afwachten en over een paar dagen nog een keer testen. Het kan een innesteling zijn geweest :) Oh en buiten het feit dat een tampon slecht kan zijn voor een zwangerschap, doe alsjeblieft nooit meer een hele dag met 1 tampon, ook al is het niet nodig ze te verwisselen, het is heel slecht voor je lichaam. Tampon bevat super veel bacterieen en als je de hele dag dezelfde laat zitten is dit niet echt gezond zeg maar ;) Gewoon elke 2 a 3 uur verwisselen, of anders maandverbandje als je zo weinig verliest. Voor zover dat :p

Ik duim voor je, spannend!

9. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Maantje ik heb een bijna soortgelijk iets... Snap er niks van... Normaal begint mijn menstruatie met een of twee dagen bruin verlies. Nu had ik vrijdag (2 dagen voor NOD) ff een tampon test gedaan en zat er een klein beetje helder rood aan, dus ik dacht dat het was begonnen... Toen twee dagen helemaal niks en gisteren een beetje bruinig/gelig, vandaag helemaal niks ?? Heb ook helemaal nergens last van, normaal last van borsten, humeurig, moe e.d. Heb nog geen test gedaan, want zal toch wel niks zijn. Heb bij twee eerdere zwangerschappen geen innestelingsbloeding gehad, kan je dan bij een volgende zw schap dat ineens wel hebben? Vind het maar raar eigenlijk...

10. Maantje555

Wat raar! Ik heb 2 dagen beetje bruinverlies gehad en ongeveer 1,5 beetje bloed maar ook niet zo helder en "slijmerig" als normaal... Wat ga jij doen? Wachten met testen?

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja ik ga wachten met testen tot donderdag denk ik... Ben nu 3 dagen over tijd, langste cyclus ooit heeft 32 dagen geduurd, dus donderdag is dag 33...
    Ja dat helder rood van vrijdag ging ook gepaard met buikkrampen alsof ik ongesteld was zeg maar. Daarom was de verassing des te groter toen er dus helemaal niks aan die tampon zat... Ik mag helemaal niet zwanger raken eigenlijk dus hoop dat het niet zo is, met m'n verstand dan, mijn hart zegt iets anders hoor! Wanneer ga jij weer een testje doen?

12. Maantje555

Ik denk eind vd week.... Ik heb gister op m'n nod getest, maar als ik pas 2 dagen daarvoor die bloeding heb gehad ben ik misschien te vroeg geweest... Of ik ben gewoon noet zwanger, kan natuurlijk ook... Dan doet m'n lichaam deze maand opeens heel raar.... Vind het wel spannend hoor!

13. Maantje555

Hoi Shart86,

Heb je al een test gehad. Ik kon het gister niet laten, maar toch negatief. Ik denk dus echt dat m'n lichaam me voor de gek houdt.. Ik heb wel al een paar dagen nu last van m'n onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden... Raar hoor hoe je lichaam opeens anders kan doen ... Ik hoop voor jou dat je test wel positief is! :)

14. Maantje555

Heb je al getest?

Share This Page