Hoi, Ik kom net thuis van shoppen. Dat was een hele opgave, want ik had het gevoel elk moment te breken. Gisteren de gelukkigste vrouw op aarde en vandaag zo ontzettend depri. Het schommelt enorm. Ik sta in de prenatal met een piepklein shirtje en bij de kassa brak ik bijna in tranen uit. Ik wilde echt zo snel mogelijk naar huis. ik herken dit niet van mijn vorige zwangerschap, zo vreemd.
och meid, ik had dat ik niet meer hard kon lachen want dan moest ik ineens heel hard huilen.. knuffel! het zijn de hormonen...
Had ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter. Vooral rond die termijn van 16-20 weken. Volgens de vk lag het aan de hormonen, maar ik voelde me soms echt diep ongelukkig, terwijl ik tegelijkertijd zo gelukkig was met mijn hele leven...
ik herken dat niet, ik huil wel snel, maar meer om emo dingen die ik dan zie/lees/hoor, niet dat ik me 'ongelukkig' ofzo voel
Het gekke is dat het me overkomt. Het begint met een ochtendhumeur die niet overgaat. ben wel blij dat dit dus waarschijnlijk echt de hormonen zijn. morgen zal het totaal weer anders zijn net als gister. maar echt.. ik ben super gelukkig met de zwangerschap en alles wat me overkomt dit jaar. ik heb zelfs pas te horen gekregen dat mijn contract verlengt wordt. dus ik heb geen reden, maar bah wat een rotgevoel.
O ja herkenbaar, kan ook om de minste dingen huilen waar je normaal niet eens op let. Bijvoorbeeld het schap met wenskaarten. Genoeg om mij uuuren te laten huilen, hihihihi.
Ik huil de laatste tijd ook snel, maar voel me dan inderdaad niet verdrietig... Pfff laatst midden in een sjiek restaurant in huilen uitgebarsten omdat ik een beetje misselijk werd en mijn man de ober vroeg om even te wachten met de bestelling op te nemen omdat het niet zeker was of we verder gingen komen dan het voorgerecht
Hier precies hetzelfde echt heel vervelend Ik ben ontzettend gelukkig met mijn zoals hij nu is maar ene dag ben ik super depri en de andere dag heel vrolijk en het ergste is de depri dagen overheersen voel me ook zo schuldig.. en ondankbaar
herkenbaar... en helaas niet direct na de bevalling over hier Vorige keer was er een draai-orgel op het winkelcentrum en dat was de eerste keer dat ons zoontje een draai-orgel zag... moest ik alweer janken Schaamde me dood