Pcos ontdekken tijdens bevalling/keizersnede

Discussion in 'MMM clubs' started by Ssan1985, Dec 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ssan1985

Ssan1985 Lid

Oct 4, 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb misschien een hele rare vraag, mss dat iemand met kan helpen.

Vorige week ben ik bij de ha geweest ivm het uitblijven van mijn menstruatie. Deze gaf aan te wachten tot januari en als ik geen spontane bloeding krijg dan wordt dit opgewekt. Ik hen hier ook mijn ongerustheid uitgesproken over pcos (altijd lange cyclussen gehad, geen spontane menstruatie na de bevalling e.d). Nu gaf de ha aan dat dat niet het geval is omdat ze dit bij de bevalling (ik ben bevallen dmv keizersnee) hadden gezien.

Nu wil ik mijn ha niet in twijfel trekken maar ik vind dit zo'n raar verhaal. Je hebt toch helemaal geen eisprong tijdens je zwangerschap? Dan zou je toch ook niks van tevoren kunnen zien?

Graag hoor ik of jullie hier ervaringen mee hebben.

P.s. ik weet dat ik nog kort bezig ben e.d. ik wil alleen weten of jullie hier ervaringen mee hebben.

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Dit is idd raar

3. mnr

mnr Niet meer actief

Nee, dat lijkt mij ook niet mogelijk.. Wat raar van je ha. Vraag me dan af of hij wel weet wat pcos is?

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,593
    215
    63
    Ik vraag me inderdaad ook af of hij het wel over het zelfde had. Wat stom zeg!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Jouw huisarts moet terug de schoolbanken in.

6. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Euh...naar wat ik weet kan je dat niet aan de baarmoeder zien. Of hij moet ook naar je eierstokken hebben gekeken....maar dan nog, je kunt van de buitenkant denk ik niet zien of je cystes hebt....

Maar corrigeer me als dat wel zo is! Ik ben geen gyn. Mijn gun zei wel dat je eierstokken meestal met pco wat vergroot zijn... Dus misschien hebben ze er wel naar gekeken.

Uk vermoed dat hij iets anders bedoelde als wat jij vroeg.

7. Monatoetje84

Monatoetje84 Fanatiek lid

Mar 1, 2012
    1,591
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij hebben ze tijdens de keizersnee wel naar eierstokken gekeken maar geloof niet dat ze daaraan kunnen zien of je pcos hebt hoor...

X

8. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Is de huisarts niet in de war met endometriose? Daar zou je wellicht wel iets van kunnen zien??

Share This Page